Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: vBET 3.0.0 finns nu valt forum

  1. #1
    Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Inlägg
    3,037

    Default vBET 3.0.0 finns nu valt forum

    Hej



    Och jag vill tacka alla forum ägare som stödde denna produkt. Från och med idag vBET 3.0.0 finns tillgänglig för:
    imported_silkroad, Megatr0n, KrisP, nectons, CareyCrew, ghisirds, vitoreis, Dai-Kun, cyc, mosz, CThiessen, actolearn, jaconi, andie215, yahoooh, bollie, chick

    De som användarnamn är från vbulletin.org och om du är intresserad om detaljer se här: vBulletin.org Forum - Visa ett inlägg - vB Enterprise Översättare

    Senast redigerad av vBET; 23-10-0917:01.

  2. #2
    Banned
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Inlägg
    4

    Default När är 3.0.0 kommer att vara tillgängliga för köp?

    Hej där,

    Finns det någon beräknad tidslinjen på vBET3.0.0: s tillgänglighet för köp? Jag har en kund som är mycket intresserade av att använda funktionen, och vill ge dem en uppskattning på tidslinje och kostnad.

    Tack,
    -Ray

  3. #3
    Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Inlägg
    3,037

    Default

    Vi vill göra den tillgänglig i 2 veckor något mellan 2-4 veckor är mer säker uppskattning

  4. #4
    Banned
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Inlägg
    4

    Default Beräknad prissättning?

    Tack så mycket för att svara. Varje ord på den prissättning som kommer att debiteras för denna version?

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Inlägg
    3,037

    Default

    Final prissättning är inte satt ännu, men jag kommer att tillägga att vi planerar bra marknadsföring för första månaden med att sälja - 50% rabatt

  6. #6
    Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Inlägg
    3,037

    Default

    Det är inte lätt att säga för mig, och jag trodde aldrig att detta kommer att ske, men: Jag är ledsen att jag gav fria licenser till personer som oegennyttigt hjälpt mig genom donationer

    Jag får bara posta (flyttat till PM) med utpressning från en kille som inte gäller för nämnda grupp, som antingen jag kommer att ge honom något speciellt erbjudande eller kommer han att skriva dåliga saker om mig på vbulletin.org ... Jag var verkligen glad att ge dig min gåva, tyvärr nu jag börjar ångra det på grund av åtgärder av några människor som vill att jag ska vara oärlig med mina meddelande och även är threating mig att göra detta ...


  7. #7
    Medlem
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Inlägg
    38

    Default

    Quote Ursprungligen postat av vBET View Post
    Det är inte lätt att säga för mig, och jag trodde aldrig att detta kommer att ske, men: Jag är ledsen att jag gav fria licenser till personer som oegennyttigt hjälpt mig genom donationer

    Jag får bara posta (flyttat till PM) med utpressning från en kille som inte gäller för nämnda grupp, som antingen jag kommer att ge honom något speciellt erbjudande eller kommer han att skriva dåliga saker om mig på vbulletin.org ... Jag var verkligen glad att ge dig min gåva, tyvärr nu jag börjar ångra det på grund av åtgärder av några människor som vill att jag ska vara oärlig med mina meddelande och även är threating mig att göra detta ...

    Konstigt, är affärer så. Det har tagit mig ett par år (kanske 10) att lära sig att handskas med sådant här effektivt. Som jag ser det är, folk fatta affärsbeslut för alla typer av skäl, de är sällan personlig, så ta inte dem personligen.

    Människor som räknas kommer nästan alltid se genom förtal fordringar eller lögner. De flesta människor kommer att ha tillräckligt med intelligens för att kompensera sina egna sinne, skulle det vara förmätet att tro något annat.

    Vad vi pratar om här är faktiskt 12 cent per dag, det finns inga lagar mot att du inte accepterar 12 cent per dag från denna person. Det finns dock lagar mot honom förtal ditt företag, bli vän med en advokat

  8. #8
    Banned
    Reg.datum
    Nov 2009
    Inlägg
    23

    Cool

    Antingen jag kommer att ha några erbjudande eller att han skulle skriva dåliga saker om mig i vbulletin.org
    Text automatically translated from: Arabic to: Swedish
    Translated text
    Endast vBET
    Bryr sig inte för dessa människor .. Deras beteende är mycket dålig

    Och av ditt företag och din kreativitet
    Jag önskar er lycka till



    Original text
    Senast redigerad av maxvb; 14-11-0921:17.

  9. #9
    Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Inlägg
    3,037

    Default

    Quote Ursprungligen postat av maxvb View Post
    Text automatically translated from: Arabic to: Swedish
    Translated text
    Endast vBET
    Bryr sig inte för dessa människor .. Deras beteende är mycket dålig

    Och av ditt företag och din kreativitet
    Jag önskar er lycka till



    Original text
    Tack för goda ord Hur som helst - vem skulle trott, att göra diskussionen på olika språk kan vara så lätt. Jag förstår vart din mening

  10. #10
    Medlem
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Inlägg
    38

    Default

    Quote Ursprungligen postat av vBET View Post
    Tack för goda ord Hur som helst - vem skulle trott, att göra diskussionen på olika språk kan vara så lätt. Jag förstår vart din mening
    mycket sant!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •