Quote Ursprungligen postat av vBET View Post
Det är inte lätt att säga för mig, och jag trodde aldrig att detta kommer att ske, men: Jag är ledsen att jag gav fria licenser till personer som oegennyttigt hjälpt mig genom donationer

Jag får bara posta (flyttat till PM) med utpressning från en kille som inte gäller för nämnda grupp, som antingen jag kommer att ge honom något speciellt erbjudande eller kommer han att skriva dåliga saker om mig på vbulletin.org ... Jag var verkligen glad att ge dig min gåva, tyvärr nu jag börjar ångra det på grund av åtgärder av några människor som vill att jag ska vara oärlig med mina meddelande och även är threating mig att göra detta ...

Konstigt, är affärer så. Det har tagit mig ett par år (kanske 10) att lära sig att handskas med sådant här effektivt. Som jag ser det är, folk fatta affärsbeslut för alla typer av skäl, de är sällan personlig, så ta inte dem personligen.

Människor som räknas kommer nästan alltid se genom förtal fordringar eller lögner. De flesta människor kommer att ha tillräckligt med intelligens för att kompensera sina egna sinne, skulle det vara förmätet att tro något annat.

Vad vi pratar om här är faktiskt 12 cent per dag, det finns inga lagar mot att du inte accepterar 12 cent per dag från denna person. Det finns dock lagar mot honom förtal ditt företag, bli vän med en advokat