Information från användare: Här rapporterar vi fel Forum - Page 236 Med längre inlägg visas fel: Code: Catchable fatal error: Argument 3 passed to vbet_containsSeparated() must be an instance of int, integer given, called in /usr/local/www/apache24/data/forum.alfaholicy.org/includes/vbenterprisetranslator_functions_detection.php on line 158 and defined in /usr/local/www/apache24/data/forum.alfaholicy.org/includes/vbenterprisetranslator_functions_detection.php on line 173 Filen vbenterprisetranslator_functions_detection.php markera den som en kommentar följande rader: Code: //if(vbet_containsSeparated($message, $ignoredLen, $index)) {^M //$message = substr_replace($message, ''.$ignored.''$ Index, ignoredLen $) $ ^ M // index + = VBET_NOTRANSLATE_LENGTH;} // ^ M ^ M Denna med lösning hjälpte, män jag vet inte om kommentarerna inte markera något viktigt?
Catchable fatal error: Argument 3 passed to vbet_containsSeparated() must be an instance of int, integer given, called in /usr/local/www/apache24/data/forum.alfaholicy.org/includes/vbenterprisetranslator_functions_detection.php on line 158 and defined in /usr/local/www/apache24/data/forum.alfaholicy.org/includes/vbenterprisetranslator_functions_detection.php on line 173
//if(vbet_containsSeparated($message, $ignoredLen, $index)) {^M //$message = substr_replace($message, ''.$ignored.''$ Index, ignoredLen $) $ ^ M // index + = VBET_NOTRANSLATE_LENGTH;} // ^ M ^ M
Du kommentera ut omslags ord / meningar av meddelanden som kommer in notranslate Koder. Är din fil vbenterprisetranslator_functions_detection.php är förvisso giltigt? Denna funktion bör se ut så här: PHP Code: if(vbet_containsSeparated($message,$ignoredLen, $index)) { $message = substr_replace($message, '[notranslate]'.$ignored.'[/notranslate]', $index, $ignoredLen); $index += VBET_NOTRANSLATE_LENGTH; } Du kan försöka hämta senaste uppdateringsfilen och vBET'a (jag kan se att du använder den senaste versionen). Om du inte ignorera ord / meningar i AdminCP->vBET->Translation Options->Ignored words/sentences denna funktion är inte teoretiskt du behöver.
if(vbet_containsSeparated($message,$ignoredLen, $index)) { $message = substr_replace($message, '[notranslate]'.$ignored.'[/notranslate]', $index, $ignoredLen); $index += VBET_NOTRANSLATE_LENGTH; }
Senast redigerad av Marcin Kalak; 18-05-17 på 15:49.
Tyvärr, jag använder Ignorera ord. Eftersom i stället för Alfa Romeo Alpha Romeo förklarar för mig. Hur man gör det var ok? Innan du köper och installerar den senaste versionen (några dagar sedan) Jag använde den fria versionen. Kanske är det därför dessa blommor?
Top hämta den senaste versionen igen och att vBET dig ladda upp filer från en mapp ladda upp skriva över dem på servern.
För att lösa detta problem är: 1) Öppna filen: includes/vbenterprisetranslator_functions_detection.php 2) Bestäm raden: PHP Code: function vbet_containsSeparated($text, $ignoredLen, int $index) { 3) Byt till: PHP Code: function vbet_containsSeparated($text, $ignoredLen, $index) { Denna förändring kommer att införas i nästa version vBET. Observera att för att linda de gamla orden i taggen [notranslate], användning AdminCP->vBET Tools->Opaque Ignored Words.
function vbet_containsSeparated($text, $ignoredLen, int $index) {
function vbet_containsSeparated($text, $ignoredLen, $index) {
Senast redigerad av Marcin Kalak; 27-05-17 på 09:05.
Visa taggmoln
Forumets regler