Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Pre-Sales/Uppgradera Fråga - Är vBET fortfarande vara kvar?

Junior Member
    Reg.datum
    Aug 2010

Default Pre-Sales/Uppgradera Fråga - Är vBET fortfarande vara kvar?

Hej,
    Jag är fortfarande kör en äldre version av vBET (på min äldre v3.8.9 vBulletin) -- och funderar på att uppgradera webbplatsen till senaste v5 stabil version och sedan uppgradera vBet att den nuvarande versionen (förutsatt att det fungerar). Jag frågar eftersom jag inte ser några inlägg under en lång tid...

Jag är också angelägen om att uppgradera webbplatsen till har SSL aktiverat och förstå att vBulletin 5 är "SSL-kompatibla' -- kommer vBET fungerar även om installationen är konfigurerad för SSL?

Snälla, kan du låta mig veta om dessa?

Tack

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

vBET har förfinats funktionalitet och kunder rapporterar sällan frågor, så det finns lite nya inlägg.
    vBET 5 är testat för att den version av vB 5.1.9. Du kan testa vBET 5 på vår test-forum: Forum - Test forum vBET 5. Bara logga in på ett test-konto.
    Just nu finns det inga öppna frågor relaterade till SSL. vBET att arbeta på resultatet innan det skickas vidare på utsidan, så att en kryptering bör inte ha någon inverkan på arbetet vBET.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •