Snälla, ge oss exakta versionen av begagnade vBET, vBulletin, vBSEO (om sådan används).
Tala också om för oss vilken väg du döpa diskussion och gör du det på normalt eller på översatta sidan?
Jag kan inte återge den på vårt forum så jag behöver lite hjälp på din sida
OK - Jag kollade källan och den orsakas av en plugin att använda krok "postbit_display_complete". vBET har 2 plugins med denna krok. Kan du avgöra vilken en orsakar problem på ditt forum? Du kan helt enkelt göra det genom att inaktivera en och kolla inte problemet fortfarande existerar. Om ja då gör det och inaktivera andra. Om det fortfarande finns sedan försöka med monter funktionshindrade. Om det fortfarande finns - så troligen är det inte vBET fel - försök inaktiverar hela vBET och kontrollera.
Du kommer att inaktivera plugin av Admin CP-> Insticksprogram & Produkter -> Plugin chef
Du kommer att stänga hela mod av Admin CP-> Insticksprogram & Produkter -> Hantera produkter
Hör av dig om resultat. Om du PM mig tillgång detaljer jag kommer att kontrollera det själv
Jag förstår att du ser fel med början efter vBET är installerad. Men som ni ser vBET har ingenting att göra med det, eftersom felet fortfarande visas när vBET är inaktiverad. Så även en del andra förändringar måste göras på ditt forum. Kanske någon annan mod var också lagts till, eller någon konfiguration ändras.
Första vänligen avgöra vem som är skyldig. Så inaktivera en efter en alla plugins som arbetar med krok 'postbit_display_complete "- varje gång kolla Har du fortfarande fel. När du avgöra vem som är skyldig till så kontakta författaren av mod som gör röran. Om du fortfarande har några frågor - vänd