Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 3 av 3 FirstFörst 123
Resultat 21 till 24 av 24

Ämne: Många problem med att installera om vbulletin 5

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2015

En sak till Marcin, om htaccess "|core" måste läggas på RewriteCond %{REQUEST_URI}
    så ska det se ut så här:
    RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp|modcpclientscript|cpstyles|images|css|js|login|auth|ajax|core)
    (redigerade min guide ovan)
    andra avatarer kommer inte att visas (åtkomst nekad)

Tack
    Senast redigerad av rafail; 02-10-1520:08.

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Tack så mycket för informationen.

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2015

Bara för att meddela att efter sådana ändringar forum var fungerar mycket dåligt, vissa sidor har fungerat väl, som jag sa men jag märkte att många db fel och problem på översättningar. Många sidor har inte ens översatt. Så jag tog bort vbet (mycket svårt att göra eftersom det hade många entried på databasen).

Väntar på en uppdatering som kommer att fullt arbete på vb 5.1.9 och inte orsakar sådana problem.

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Den nuvarande versionen vBET bör arbeta för vB-5.1.9. Ingen översättning av sidan kan orsaka utmattning översättningar gränser. I en ovan konfiguration testade jag vBET för vB-5.1.9. Om du har några andra frågor är du välkommen att skapa en ny tråd.

Sida 3 av 3 FirstFörst 123

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •