Jag hitta när webbadresser innehåller ett "eller% de genererar ett 404-fel på översatta sidor. Finns det något sätt att man bortser från dessa tecken ut?
Jag hitta när webbadresser innehåller ett "eller% de genererar ett 404-fel på översatta sidor. Finns det något sätt att man bortser från dessa tecken ut?
Jag kollade just på vår server och det fungerar väl (http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1600).
Se till att du använder senaste versionen av vBET. Kontrollera gör din vBSEO konfiguration är lämplig enligt integrationen instruktionerna i ReadMe.html från vBET paket. Om du efter att frågan kommer fortfarande existerar oss och skicka ytterligare information genom PM.
Ok. Jag upptäckte att på din server frågan var exakt med% tecken. Och det verkar som när det var involverad något kraschade på. Htaccess skriva nivå. Det ännu inte lämpligt omdirigeras till vbenterprisetranslator_seo.php så vBET var ännu inte inblandad ännu. Jag vet att det fungerade utan översättning, men verkar som att när omdirigering parametrar var inblandad och% var i URL det inte fungerar längre på din server.
Problem löst genom att klippa av% tecken från översätts inte länken. Jag sätter redan det på din server. Lösningen är att redigera anpassade karaktär ersättare i / Include / config_vbseo.php. Så om det var tomt innan det ser ut så här nu:
PHP Code:
$vbseo_custom_char_replacement = array('%' => '');
Senast redigerad av vBET; 24-02-10 på 22:12.