Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Inte översätta

Default Inte översätta

Text automatically translated from: Portuguese to: Swedish
    Translated text
    Tja, kom igen tigga hjälp....

Det har varit över en månad sedan jag köpte vBET och tills i dag kunde inte jag få det att fungera, jag har chattat med Marcin av privata meddelande bad kunde inte lösa och bad mig igen att jag öppna en tråd här.

Marcin säger han har förbrukat min gräns Microsoft API, men det är inte sant, för om jag går på mitt Microsoft-konto är det att jag fortfarande har 2.000 att översätta, dvs aldrig ens använda.

Jag behöver hjälp, eftersom mitt forum bara översätter till engelska och ryska.

Tack.
    Original text

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Klistra in testresultat Microsoft Translator API: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1729

test_microsoftbyazure.php

Code:
    Starting test for Microsft Translation API by Azure

Test result: "ArgumentException: No bearer information found in the token : ID=5641.V2_Json.Translate.11735732"
    Test error:
    Connection time (ms): 89.697021484375
    test_apertium.php

Code:
    Starting translation test for Apertium
    Test result: {"responseData":{"translatedText":null},"responseDetails":"Unexpected Error: null","responseStatus":500}
    Test error:
    Connection time (ms): 17197.694091797
    test_detectlanguage.php

Code:
    Starting detection test for DetectLanguage API
    Test result: {"data":{"detections":[{"language":"pl","isReliable":true,"confidence":24.09}]}}
    Test error:
    Connection time (ms): 375.67211914062
    test_yandex.php

Code:
    Starting translation test for Yandex
    Test result: <?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> <Translation code="200" lang="en-de"><text>Sein oder nicht sein?</text><text>Das ist die Frage.</text></Translation>
    Test error:
    Connection time (ms): 343.7978515625

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Microsofts testresultat tyder på en felaktig nyckel. Kontrollera knappen för Microsoft API. Se: http://www.vbenterprisetranslator.co...html#post13830 och http://www.vbenterprisetranslator.co...html#post12966.
    Resultatet Apertium säger att tjänsten var otillgänglig för tillfället. Apertium-servrar ofta falla. Prova att göra testet senare.
    Resultatet DetectLanguage Yandex och säger att allt var bra.

Translated text
    Sim -, eu-estou colocando minha chave da aplicação que é en "Klient hemliga" Mesmo så, o hur gör Azure dá o mesmo erro.
    Original text
    Senast redigerad av Fabiano; 10-06-1516:52.

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Jag rekommenderar att skicka sådana bilder på PM.

Du måste skriva innehåll Klient-ID området i AdminCP->vBET->vBET Översättning Leverantörer->Microsoft GRATIS/Kommersiell Översättning API-nyckel av Azure och skriva innehåll Kunden Hemlighet området i AdminCP->vBET->vBET Översättning Leverantörer->Microsoft GRATIS/Kommersiell Översättning API hemlighet av Azure.

Se till att innehållet i Klient-ID är det samma som innehållet i Microsoft GRATIS/Kommersiell Översättning API-nyckel av Azure och innehåll Kunden Hemlighet är det samma som innehållet i Microsoft GRATIS/Kommersiell Översättning API hemlighet av Azure.
    Senast redigerad av Marcin Kalak; 10-06-1516:39.

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Inget svar - behandlade frågan är borta. Om inte skriv här.

Translated text
    Problema solucionado. Obrigado!
    Original text

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Jag är glad att jag kunde hjälpa dig.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar