Jag ändrade mitt språk till portugisiska här i vBET Forum, dåligt varje gång jag lägger upp texten och skicka, texten kommer klipps av, är du inte i ett stycke. Jag måste redigera 3 gånger texten för att kunna publicera den här. Om du vill kan jag posta en video att förklara bättre. Eu alterei meu idioma para o Português aqui no fórum vBET, más sempre que eu posto o texto e envio, o texto vai cortado, não vai inteiro. Eu tenho que editar 3 vezes o texto para conseguir publicá-lo aqui. Se quiser posso postar um vídeo para explicar melhor.
Senast redigerad av Marcin Kalak; 25-05-15 på 08:58. Anledning: reparation bbcode
Försök att rensa cookies i din webbläsare. Vänligen kontrollera att du frågan verkar på en annan webbläsare.
Marcin, Redan rensade cookies och jag försökte med en annan webbläsare, jag undrar om jag är enda med detta problem? Marcin, Já limpei os coockies e já tentei com outro navegador, será que só eu que estou com este problema?
Ingen annan gjorde inte rapportera en liknande fråga och jag kan inte återge det.
Denna fråga kommer att korrigeras i nästa utgåva.
Já que o problema será resolvido na próxima versão, vocês conseguiram reproduzi-lo. Kval é o problema que ocasiona esse corte nas mensagens? Já que o problema será resolvido na próxima versão, vocês conseguiram reproduzi-lo. Qual é o problema que ocasiona esse corte nas mensagens?
Frågan var dålig kodning UTF-databasen på de översatta sidor. Vi jobbar på en lösning. I vårt forum frågan bör inte förekomma.
Visa taggmoln
Forumets regler