Hej Killen jag kör för närvarande VBseo. Jag skulle vilja ersätta den med DBseo och Vbet. Jag behöver att veta om det kommer att fungera innan du köper det. Vill du erbjuda en installation tjänster.
Tack för hjälpen
Hej Killen jag kör för närvarande VBseo. Jag skulle vilja ersätta den med DBseo och Vbet. Jag behöver att veta om det kommer att fungera innan du köper det. Vill du erbjuda en installation tjänster.
Tack för hjälpen
Vi planerar inte att stödja DBSEO i detta ögonblick. Vi stöder vänliga Webbadresser. Så vBSEO användare kan hålla med vBSEO eller byta till friendly URL.
VBseo är död tech. DBseo är den i särklass bästa av de seo alternativ som nämndes. Det skulle göra en hel del känsla för att stödja DBseo. Det skulle göra din produkt så mycket mer tilltalande. Någon chans att du skulle anpassad kod för att detta ska fungera för oss? för en avgift?
I denna stund är vi inte planerar att integrera med dbseo. vBulletin har sin egen native-vänliga Webbadresser. Du kan prova att integrera dig själv på din egen risk, men tänk på att om du ändrar vBET kod då du kommer att behöva ändra den igen efter varje vBET uppdatering.
Senast redigerad av Marcin Kalak; 12-11-14 på 10:06.
Jag behöver detta för att arbeta med DBSE eller jag behöver lite stöd för att fixa hål i VBSEO! Just nu försöker jag att ta bort VBSEO men VBET orsakar fel att kalla vbseo filer
Om du vill ta bort vBSEO först ta bort integration av vBET med vBSEO i vBSEO filer och .htaccess.
Om du inte har ett problem med vBSEO utan integration, men du har frågor efter integration vänligen skapa nytt ämne och skriva fel innehåll.
Om du byter SEO på DBSEO då kan du prova att integrera dig själv på din egen risk, men tänk på att om du ändrar vBET kod då du kommer att behöva ändra den igen efter varje vBET uppdatering.
Senast redigerad av Marcin Kalak; 28-11-14 på 10:39.
Bara förvånad att du kan fortsätta att erbjuda support för en produkt som har utnyttjats.
Bort det .htaccedd kod för vbet seo och alla länkar ändras från /lang/sida till sida?lang= skit så det är inte en lösning. Jag kommer att komma över det igen i morgon och se, och risken för att integrera detta för en avgift? Åtminstone sluta låta folk tro att installera vbseo är en bra idé vid denna punkt.
Om du har tagit bort integration vBET med vBSEO .htaccess-fil och i filen /vbseo/includes/functions_vbseo_createurl.php, /vbseo/includes/functions_vbseo_url.php då du tillfälligt inaktivera vBET.
vBSEO kommer då att tolka länkar i forum språket.
Ändra länkarna kommer då inte i samband med vBET.
Vi kan hjälpa dig att ta bort integration vBET med vBSEO, men senare ändrar länkarna beror på vBSEO.