Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 1 av 2 12 SenasteLast
Resultat 1 till 10 av 15

Ämne: DBSEO stöd

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2012

Default DBSEO stöd

Hej

Jag använde VBSEO tills det nyligen gick offline och inte kommer att stödjas längre.

Jag har nu gått att använda DBSEO så verkar det bara bra alternativ

FINNS det något sätt vi kan arbeta tillsammans för att hitta ett sätt att stödja DBSEO url för VBET som jag vill använda både plugins. Jag är glad att hjälpa till med testning etc.

I VBSEO det var många ändringar nödvändig för VBET att fungera korrekt.

Kommer det vara samma för DBSEO ? om så är fallet kan du låta mig veta vilka de viktigaste frågorna är så jag kan prova att göra ändringar på min test sida så det kommer att fungera.

tack

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Ingen integration behövs. Även vänligen se vår readme-fil, eftersom det är en del information om konfiguration med vänliga Webbadresser.

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Jag skulle vilja se att denna integration.

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2012

hej

jag behövde utnyttja dbseo för att säkerställa den befintliga url-struktur behållits. Min ranking etc för webbplatsen är beroende av antingen de webbadresser som hålls eller korrekt 301 till nya url-adresser. DBSEO gör detta och som sådan måste jag se till att jag använder det.

Jag kommer att öppna en ny tråd nu som jag har just installerat den fullständiga vbet och nu har ingen av översättningar fungera på alla.

Det var delvis arbetar med gratis version men inte pro för någon anledning.

Reg.datum
    Oktober 2009

I denna stund är vi inte planerar att integrera med dbseo. Jag förstod att du vill hålla din URL-struktur. Du kan testa dessa Webbadresser hålla det. Kanske dbseo fungerar på ett liknande sätt.

Om inte så kan du prova att integrera dig själv på din egen risk, men tänk på att om du ändrar vBET kod då du kommer att behöva ändra den igen efter varje vBET uppdatering.

Jag vet inte exakt hur dbseo fungerar. Är det att arbeta med insticksprogram eller liknande vBSEO lägger front controller. Om det fungerar liknande till vBSEO då kan du bas på vBSEO integration som exempel. Hur som helst om du bara vill ha arbete SEO-länkar detta borde vara ganska enkelt. Om du vill ha översatta Webbadresser - detta kan vara mer besvärlig.

Junior Member
    Reg.datum
    Maj 2014

Finns det fortfarande inga planer på att stödja detta DBSEO integration? Jag vill ha mod, men kan inte installera det om den inte gör det.

Reg.datum
    Oktober 2009

I denna stund är vi inte planerar att stödja det. vBulletin har sin egen native-vänliga Webbadresser. Detta är vad som färdiga vBSEO och förmodligen andra plugins som ger funktionalitet som redan finns kommer att dö, eller kommer att användas sällan. Så vi tror inte att det finns ett behov på marknaden för att stödja det.

Junior Member
    Reg.datum
    Maj 2014

Det verkar göra mer än Webbadresser. Jag har DBSEO installeras på en ganska stor/upptagen-forum.

För folk som mig som är ute efter tekniska lösningar för att öka trafiken, särskilt personer som är villiga att spendera lite pengar, vi kommer att prova ändå. Vi kommer också att titta på saker som ditt mod också. Men de är oförenliga. Jag är ganska säker på att du kommer att förlora kunder.

Reg.datum
    Oktober 2009

Tack för din åsikt. En just nu som vi inte planerar att stödja DBSEO.

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Quote Ursprungligen postat av siparker View Post
    jag behövde utnyttja dbseo för att säkerställa den befintliga url-struktur behållits. Min ranking etc för webbplatsen är beroende av antingen de webbadresser som hålls eller korrekt 301 till nya url-adresser. DBSEO gör detta och som sådan måste jag se till att jag använder det.
    Detta. Eftersom vbseo stöds inte längre, vi behöver åtminstone ett sätt att 301 översättas Webbadresser till nya efter att byta till DBSEO.

Sida 1 av 2 12 SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •