Att få detta på alla mina sidor. Kör den senaste versionen.
Varning: Ogiltigt argument lämnas för foreach() i /home/site/public_html/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php på linje 734
Att få detta på alla mina sidor. Kör den senaste versionen.
Varning: Ogiltigt argument lämnas för foreach() i /home/site/public_html/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php på linje 734
Snälla ge mig en länk till den frågan. Vänligen skicka mig ett PM tillgång detaljer till Admin CP och FTP. Jag kommer att kolla upp vad som pågår på det
Jag har inte tillgång till FTP.
Quick fix för det här problemet:
- Öppna fil includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
- Sök:
PHP Code:
if($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_alternate_tag'])
- Byt ut det till:
PHP Code:
if($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_alternate_tag'] && !$vbulletin->userinfo['userid'])
Detta quick fix kommer att läggas till i nästa utgåva.
tack, det fungerade.
Jag uppdaterade till den senaste versionen av vBET. Jag var tvungen att åter tillämpa denna fix, men det är nu som visar på alla gäster sidor, oavsett vad.
Jag ser inte problemet på din webbplats.
Den senaste versionen vBET är 4.7.2. Din version är 4.7.1. Har du gjort en nedgradering?
Ja, jag sänkte efter att jag såg den här, men det ser ut som det som händer i 4.7.1. Det är bara att ske när ingen översättning leverantörer finns tillgängliga (Google är markerade som finns i mitt fall, men jag har inte en API-nyckel in till dem). När detta händer trådar är INTE heller att översättas.
Om du inte har en nyckel Google så borde det vara automatiskt inaktiverad. Du manuellt stänga av Google AdminCP->vBET->Översättning Leverantörer av Tillgänglighet. Vänligen låt mig veta om Google slås på automatiskt i AdminCP->vBET->Översättning Leverantörer av Tillgänglighet.
Vänligen låt mig veta om detta löser problemen.