Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Ignorera URL inte fungerar

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2009

Default Ignorera URL inte fungerar

Tidigare gjorde vi en manuell lösning för att åtgärda det här problemet, men nu, återigen detta har visat sig vara ett problem.

Jag har ett forum som fungerar som en länk och direkt pekar på mysite.com / lensreviews.

Jag lade till "lensreviews" till ignorera url alternativ, men varje gång en användare med översättningar träffar som länkar går det till mysite.com / forum / lang / lensreviews

Några råd? Du kan testa detta som en gäst på mitt forum hem.

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2009

Uppdatering: detta endast sker för inloggade användare med språk som i sina profiler. Prova att logga in som *********
    Senast redigerad av vBET; 15-02-1012:39. Anledning: Borttagen tillgång till information

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Jag ska bara dit. Även du för din egen säkerhet inte skickar offentligt någon tillgång detaljer. Vänligen skicka dem genom PM. Jag ändra dina inlägg för att ta bort dessa uppgifter.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Jag gick dit och inloggad testkonto. Var omdirigeras till tysk översättning (jag antar att testa användaren har tyska standardspråk). Först öppnade jag källa HTML och hitta alla "lensreviews" där - alla länkar är okej (så utan språk). Sen kollade jag en av dem genom att klicka på det och det också fungerat bra - målsidan inte var översatt.

Vänligen kontrollera det. Om problemet kvarstår kan du ge oss sätt att reproducera den. Det som beskrivs här fungerar inte.

Senior Member
    Reg.datum
    Nov 2009

Nåväl, detta är goda nyheter för mig! Några medlemmar har beskrivit den här frågan, och jag har kunnat återge det tidigare, men det är inte händer längre för mig heller. Kanske är det för att jag bytt "lensreviews" till "/ lensreviews" i ignorera URL alternativet nyligen. Tack!

Också tack för att ta bort testet kontouppgifter tillgång

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •