Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 4 av 5 FirstFörst ... 2345 SenasteLast
Resultat 31 till 40 av 50

Ämne: Meddelande från webmaster tools om felaktiga rel-taggar suppleant

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Utförande för förändringar för plugins inom ramen för en krok. Utförandet för att inte ändra ordningen på krokar. På vår test-forum här kroken fungerar på rätt sätt. vB-licens har ingen tidsgräns, så att du kan göra uppgraderingen. Din version av vB har länge varit ute i dag så jag rekommenderar utförande uppgradera. Jag tror att detta kommer att lösa frågan, om det inte fungerar, då ska vi leta vidare.

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

så i 4.2 beslut om verkställighet av parse_templates krok är olika?

Tyvärr uppdatera till 4.2 är en enorm uppgift som det skulle bryta flera andra addons som jag använder.

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Jag kollade class_bootstrap.php och parse_templates krok är på samma ställe i filen på både 4.1.12 och 4.2.2. Kan du utveckla vad det är som orsakar problemet med att kroken och det verkställande för tidigt?

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Vi har stöd för de senaste versionerna och vBET är anpassade till den senaste versionen. Varje version innehåller en hel del förändringar. Om du vill uppdatera, och du fortfarande har denna fråga då vi kommer att vara glada att hjälpa dig.

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Jag kommer inte att uppdatera vbulletin, och tillbringar en hel del tid att göra så, om jag inte känner att en uppdatering kommer att lösa problemet med flaggor. Du sa att du "tror att" det kommer att lösa frågan. Jag behöver en bekräftelse på exakt vad det är som orsakar problemet och att det KOMMER att lösa frågan.

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Vi stöder den senaste versionen. VB4 är en livstid licens, så du behöver uppdatera. Om frågan förblir då kan vi hjälpa till, eftersom det nu verkar som om de fel eller försummelse av den gamla, som inte stöds version.

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Quote Ursprungligen postat av Marcin Kalak View Post
    Vi stöder den senaste versionen. VB4 är en livstid licens, så du behöver uppdatera. Om frågan förblir då kan vi hjälpa till, eftersom det nu verkar som om de fel eller försummelse av den gamla, som inte stöds version.
    Okej, kan du berätta för mig vad som är fel med den gamla versionen?

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av tavenger5 View Post
    Okej, kan du berätta för mig vad som är fel med den gamla versionen?
    Den är gammal och skilde sig som nya, och stöds inte eftersom vBET4.x är testade på nyaste vB4 version. När du har nyaste vB4 version och frågan kommer ändå finns vi hjälper dig gärna.
    I detta ögonblick kan vi anta att det är inget fel med vBET eftersom frågan inte kan återges på nyaste vB version.
    Det är ingen bugg i vBET4.x - använder du bara det inte kompatibel gamla vB4 version. Fel bränsle för fel på motorn - ingen service-problem, bara fel med frågan.

Vänligen uppdatera vB4 till nyaste vB4 version.

Om det är någon bugg på stöd vB version, vi kommer att överväga denna fråga stängt, eftersom det är inga problem med vBET, bara med felaktig användning och du har redan lösning för detta.

Marcin - stäng biljett om det kommer att bli någon ny input i nästa några dagar (bugg finns på nyaste vB4-versionen).

Vi har redan gett dig stöd om du inte vill använda det, det är ditt val. Vi respekterar våra kunder - vi respekterar att du föredrar att ha den frågan i stället för att använda vår support som redan var givet.
    Detta är inte en chatt-rummet och vår personal kommer att stänga denna biljett, eftersom lösningen var redan gett och som just nu har vi en bekräftelse på att den nyaste vB4-version det är allt OK.

Tack för din input.
    Hoppas att du bestämmer dig för att använda det stöd som du efterfrågar.
    Är det inte fortfarande tack för att du förstår att det finns ingenting att tillägga i detta område, tills du behöver använda det stöd istället för att upprepa all den tid som du vill ha stöd och använd den inte när den ges.

Marcin kommer att fortsätta att stödja denna biljett i några dagar och svarar bara när vi kommer att ha din feedback för att på nyaste (som stöds) vB4 version frågan också finns. Om inte kommer det att vara stängt.
    Senast redigerad av vBET; 05-12-1300:25.

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Jag ber inte dig att fixa problemet med en version som inte stöds av vBulletin. Jag ber dig att berätta för mig var problemet ligger, och bekräfta att det är i själva verket ett problem med 4.1.12 så Jag kan fixa det. Du har bara berättat för mig att det kanske ett problem med 4.1.12. Jag behöver vet att det är ett problem innan jag går ut ur mitt sätt att uppdatera vBulletin.

Som sagt, jag tänker inte gå igenom besväret med att uppgradera vbulletin om jag inte måste. Det skulle kosta mig en ansenlig mängd tid och pengar för att uppdatera andra anpassade mods. Du har inloggning till min sida. Det ska vara lätt för dig att berätta för mig vad som är fel med parse_templates krok. Till exempel, x-fil. är olika mellan 4.1.12 och 4.2.2. Eller parse_templates behöver för att utföra innan x-krok.

Jag har haft din produkt sedan början och jag förnyade mitt körkort. Jag förväntar mig att du skulle behandla en lång stående kund med lite mer respekt.

Igen, allt jag behöver är att vara pekade i rätt riktning. Jag ber inte att skriva hela mod att arbeta med 4.1.12. Jag ärligt talat inte tror att detta är en orimlig begäran, särskilt med tanke på att jag är en lång tid kunden.
    Senast redigerad av tavenger5; 05-12-1320:32.

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Vår produkt har anpassats till den senaste versionen av vB, är det omöjligt att anpassa produkten till alla versioner.

Sida 4 av 5 FirstFörst ... 2345 SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •