Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 3 av 5 FirstFörst 12345 SenasteLast
Resultat 21 till 30 av 50

Ämne: Meddelande från webmaster tools om felaktiga rel-taggar suppleant

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Översatt URL först måste man hitta i databas-cache. Flaggor är översatta när adressen är redan översatta i databas-cache.

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Okej - så vad skulle hindra en översatt URL från att vara i databas-cache? I det exempel som jag skrivit ovan URL är översatta, men flaggan länkar inte, så betyder det att de inte finns med i den databas cache?

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Vi har inte möjlighet att lägga till databas-cache bara översatt url - cache är aktiverad eller inte. Vi stöder inte denna åtskillnad. Om URL : en är översatt och flaggan kommer inte att översättas då URL : en är inte i databas-cache.
    Så förutsatt att: det fungerar för gäster med försenade ansökningar för översättning av prestandaskäl. Mer information: http://www.vbenterprisetranslator.co...html # post13517

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Okej - jag har gjort allt som beskrivs i faq : en, som tidigare nämnts, men flagg URL är inte översätts.

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Quote Ursprungligen postat av tavenger5 View Post
    Okej, jag tror att något är bokstavligen försvinner i översättningen här.

Jag förstår hur allt fungerar. Jag har sett över hur flagga webbadresser är tänkt att vara översatt bara när du besöker sidan. Problemet är att de inte översätts. Detta är inte för att jag är ut av kvoten, och det är på grund av något som inte fungerar korrekt.

Exempel:
    Engelska sidan: ** spectrum 2 ändra apn-inställningar
    Flaggan URL-adressen på sidan för franska: http://cellphoneforums.net/**/fr/t36...-settings.html
    Flaggan URL för franska bör vara: (Français) ** spectrum 2 ändring des paramètres de l'apn

Observera att flagga URL är inte översatt WEBBADRESS är trots de sidor som översätts. Gästen har rensat cache, eftersom de översättningar som har gjorts.
    återigen, se ovan. Jag är heller inte ställa något på rätt sätt eller om det är en bugg i programvaran för att förhindra flaggor från att visa den översatta URL.

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

OK, jag testade denna fråga.

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Quote Ursprungligen postat av Marcin Kalak View Post
    OK, jag testade denna fråga.
    Tack - om det hjälper, mitt forum charset är ISO-8859-1

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Problemet är att din krok parse_templates utlöses för snabbt. Snälla, du uppdatera din vB.

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Quote Ursprungligen postat av Marcin Kalak View Post
    Problemet är att din krok parse_templates utlöses för snabbt. Snälla, du uppdatera din vB.
    Jag är inte säker på vad det betyder. Menar du uppdatera till vbulletin 4.2.2 ? Vad är skillnaden mellan 4.1.12 och 4.2.2 om hur parse_templates hanteras?

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

...eller menar du uppdatera verkställigheten av "att Generera flaggor" som använder parse_templates krok?

Sida 3 av 5 FirstFörst 12345 SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •