Översatt URL först måste man hitta i databas-cache. Flaggor är översatta när adressen är redan översatta i databas-cache.
Översatt URL först måste man hitta i databas-cache. Flaggor är översatta när adressen är redan översatta i databas-cache.
Okej - så vad skulle hindra en översatt URL från att vara i databas-cache? I det exempel som jag skrivit ovan URL är översatta, men flaggan länkar inte, så betyder det att de inte finns med i den databas cache?
Vi har inte möjlighet att lägga till databas-cache bara översatt url - cache är aktiverad eller inte. Vi stöder inte denna åtskillnad. Om URL : en är översatt och flaggan kommer inte att översättas då URL : en är inte i databas-cache.
Så förutsatt att: det fungerar för gäster med försenade ansökningar för översättning av prestandaskäl. Mer information: http://www.vbenterprisetranslator.co...html # post13517
Okej - jag har gjort allt som beskrivs i faq : en, som tidigare nämnts, men flagg URL är inte översätts.
OK, jag testade denna fråga.
Problemet är att din krok parse_templates utlöses för snabbt. Snälla, du uppdatera din vB.
...eller menar du uppdatera verkställigheten av "att Generera flaggor" som använder parse_templates krok?