Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 1 av 5 123 ... SenasteLast
Resultat 1 till 10 av 50

Ämne: Meddelande från webmaster tools om felaktiga rel-taggar suppleant

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Default Meddelande från webmaster tools om felaktiga rel-taggar suppleant

Kära webmaster,

Vi har märkt att ett antal av de sidor på din webbplats rel-alternativ-hreflang genomförandet är felaktig. Till exempel:

I synnerhet, det verkar vara ett problem med felaktiga eller saknas dubbelriktad koppling (när sida A länkar med hreflang till sida B, måste det finnas en länk tillbaka från B till A, samt). När våra algoritmer upptäcka motstridiga signaler som på dessa sidor, de kan göra indexeringen och rankningen beslut som inte stämmer överens med vad du tänkt dig.

För att lära dig mer om rel-alternativ-hreflang, se följande artikel i hjälpcentret: https://support.google.com/webmasters/answer/189077

Om du har några frågor om hur du löser det här problemet, besök vårt hjälpforum:

Google Grupper

Med vänliga hälsningar,
    Google Search Quality Team
    Det är ingen tvekan om eftersom den översatta URL är inte inkluderas i-taggar. Kan ett alternativ vara extra att bara stänga av översättning av URL : s? Jag tror att detta skulle lösa en hel del problem som jag har.
    Senast redigerad av tavenger5; 26-10-1313:14.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Det handlar inte om översättning av Url-adresser. Detta är endast om hreflang i suppleant länk och du kan enkelt stänga av det genom att Admin CP -> vBET -> Translation Options -> Add Alternate tag

Observera även att inaktivera översättning av URL kommer att ha dålig inverkan på din SEO (bristen på översatta sökord i URL : en), så det är klokt att inte göra detta. Om du fortfarande vill, då är det nog för att inte integrera med vBSEO om dina länkar som genereras av vBSEO (några dåliga saker kan hända - detta är inte rekommenderat och inte testat). Och i fallet med infödda Vänlig URL-det är tillräckligt för att inaktivera vissa krokar (samma sak, vi kommer inte att ge detaljer nu, bara när det behövs).

Även Marcin kommer att kontrollera hur suppleant genereras just nu. Vi har gjort ändringar innan och nu för gäster Webbadresser enligt flaggor är redan genererat översatta, så ingen omdirigering händer (för inloggade användare det inte har känsla och det är bättre att bara dirigera om någonsin växla språk som kommer att hända för sådana användare). Men vi kanske glömde bort suppleant. Vi kommer att kolla upp det på vår sida. Just nu är det enklaste för dig att bara stänga av.
    Senast redigerad av vBET; 29-10-1300:46.

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Vänligen tillhandahålla länkar till webbplatser där alternativa taggar är inte överens sinsemellan.

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Jag gjorde aldrig få URL för att översätta ordentligt i flaggan länkar. Här är en sida där detta händer: Galaxy Note 3: Inaktivera "Min Tidning"?

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

OK, vi arbetar med denna fråga.

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

FYI, jag uppdaterade till den senaste versionen, hakade upp yandex, och jag kan fortfarande inte komma flagga och/eller re-alternativa länkar översatta. Min cachar är alla vände sig om och gäst cache timeout i 3600 sekunder.

Här är ett exempel på en sida som har översatts, men flaggan länkar/alternativa tag länkar är inte kopplad översättas webbadresser:
    Hur-till: ******* Galaxy S4 Mini: Överföra Kontakter från ett****** till SGS4 Mini

Spanska sidan länkar till
    [url=http://cellphoneforums.net/es/*******-galaxy/t365916-*******-galaxy-s4-mini-överföra-kontakter-******-sgs4-mini.html](Espa

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

okej, ni måste verkligen göra något åt ditt ord filter...

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

exempel använda den länkade sidan ovan:

Galaxy Note 3: Inaktivera "Min Tidning"?

kopplade spanska sidan:
    [url=http://cellphoneforums.net/es/*******-galaxy/t365731-galaxy-note-3-disable-min-magazine.html](Espa

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Har du aktiverat Använda databas cache och inaktivera rengöring cache i AdminCP -> vBET Cache -> Databas-Cache?

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Quote Ursprungligen postat av Marcin Kalak View Post
    Har du aktiverat Använda databas cache och inaktivera rengöring cache i AdminCP -> vBET Cache -> Databas-Cache?
    Ja och ja

Sida 1 av 5 123 ... SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •