TGO
Ovan är ett RSS-flöde på nederländska. Som ni kan se länkarna till trådarna inuti RSS-flöde saknas språk paramater: & language = nl
Även fodret är trasigt / fel i IE.
TGO
Ovan är ett RSS-flöde på nederländska. Som ni kan se länkarna till trådarna inuti RSS-flöde saknas språk paramater: & language = nl
Även fodret är trasigt / fel i IE.
Senast redigerad av krisp; 07-02-10 på 20:00.
Ja jag kan se det - det är helt bruten. Vi kommer att kontrollera det på måndag. Vi kontaktar dig i fallet om vi kommer att ha problem med reproducera den.
Vi kan inte återskapa det här problemet på våra servrar. Vänligen PM oss tillgång detaljer till ditt forum (Admin CP + FTP).
Problem finns - och jag bara påminna om att vi löst det en gång redan ... Det är för att du inte ange ditt forum beskrivning. Ställ in den och allt är bra
Jag har inte gjort ändringar i vBET sista gången för i verkliga forum beskrivning är alltid inställd. I testet en var det inte.
Så den här gången kommer vi inte heller gjort ändringar i koden, men jag kommer att lägga till i installationsmanualen påminnelse om att kontrollera gör forumet beskrivning är inställd.