vBET är integrerad med monter vBSEO och vB vänliga URL genom att översätta sidan länkar. Så varje ny sida har översatts inte bara innehåll, nyckelord, beskrivning, men också URL. Detta säkerställer att för spindlar detta är synlig som en helt ny sida som serveras i andra språk ant det kommer att indexeras. Alla lämpliga SEO-tekniker som redan finns kommer att stanna, vi kommer bara att översätta innehållet, meta och URL.
Om ditt forum är stort, då rekommenderar vi i första steget för att begränsa språk som du kommer att tjäna. Gillar verkligen begränsa det (till exempel att 2-3 språk - din och ytterligare några). Och då med tid att lägga till fler språk. Det beror på att även om du kommer att använda som betalas översättningar (du kan endast använda gratis) för att sedan mestadels kommer du begränsa dina kostnader och vissa av sidorna kommer att behöva vänta för omräkning på grund av används gränser. Samma sak när du kommer bara använda fria översättningar. Så efter en tid, när översättningar kommer att cachas av vBET du kan lägga till nya språk, och så en från tid till tid. Det kommer även vara bra för SEO, eftersom om du har riktigt stora forum, så om du multiplicera ditt innehåll med 53 omedelbart då din SEO kan vara skadad på något sätt (detalj om indexering är aldrig känt, men inte agerar misstänkt).
Vi kan inte berätta hur många nya användare som registrerar sig på forumet. Detta beror främst på ämne och hur attraktivt forum för användare. För att din trafik kommer att öka en hel del och några av de nya gästerna kan registrera sig. Precis som på den här webbplatsen: enkel NLP.pl darmowe forum o NLP - forum o NLP - det är att bara använda fria översättningar (Microsoft, Apertium och redan Yandex, eftersom vi använder det som verkliga testet forum som ger verkliga data för översättningar och tillåter oss att hitta buggar innan vi släpper) och det finns många utländska användare som skriver inlägg i deras språk (vBET upptäcker det och hanterar det - precis som för ditt meddelande). Att titta på grupper för standardspråk (till och förvaltas av vBET) jag ser att vi har det flera tusentals utländska användare (för det mesta med engelska som standardspråk) och eftersom vi inte är tvingade att ställa in standardspråk (det är möjligt alternativ) troligen är det så mycket mer (för att titta hur många polska användare.
Vi ger inte rabatt vid denna tid.
Im kör i frågor där jag ska vara outranking många webbplatser, men im finna maskinen översatta sidor som verkar vara en nyckel till min lägre ranking, Alla tankar om detta som jag läser många artivles att google-översatta sidor som är en deathnail för seo? Jag har ben att använda produkten för år och är mycket nöjd med det men jag tror att jag kan behöva ta bort översättningar.
Vi känner aldrig att maskinen tranlsation lägre ranking. Faktum är att vi kände att det motsatta - översatta sidor för fler användare och börja miltilanguate diskussioner.
När spindlar kryper din sida de tar text som i nästa steg är indexerade. Det innebär att ditt innehåll är ihågkommen i sin helhet och i delar - med komplicerad algoritm skript är rankade ditt innehåll genom att separera ord. Skriptet är att inte kunna berätta inte ditt innehåll är skapat av män eller automatiskt översatt, särskilt som vBET stöder manuella korrigeringar. Manus är inte att kunna tala om det, eftersom översatt innehåll är skapat av skript för sig själv - du har i ditt innehåll bäst vad skriptet kan göra i området sms: a analysera. Så kommer detta sätt är detta tänkt att vara den bästa innehåll till index för skript\program, eftersom det är i form, vilket script som bäst förstår - det är som genereras av skript.