Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 2 av 2 FirstFörst 12
Resultat 11 till 19 av 19

Ämne: Ny installera inte arbetar efter Integration med senaste versionen av VBSEO

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Jag ser inte problem med omdirigeringar. Länkar som du har gett, flytta mig till http://mymodeltalk.com/Jobs/de/Model-Castings-acting-auditions-Texas/1157232-Female-Model-21-for-GPA-Golf-Tournament.html.
    Är du testa den när du är inloggad?
    Snälla, ge ett exempel på en felaktig omdirigering.

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Inget svar - behandlade frågan är borta. Om inte skriv här.

Medlem
    Reg.datum
    Aug 2012
    Plats
    Atlanta

Quote Ursprungligen postat av Marcin Kalak View Post
    Ja jag har fortfarande problem och skulle verkligen appreaciate det om du kunde ta en titt själv. Jag försökte svara efter att jag kommit tillbaka från semester och din webbplats var nere. När jag väljer ett språk och försöka borra ner i ett inlägg omdirigerar att post till ingenting. Till exempel: http://mymodeltalk.com/Jobs/ru/Models/1162426-a.html omdirigeringar till http://mymodeltalk.com/Jobs/ru/Model...t_delay0x.html.

Även forum ikoner visar inte men bas href är korrekt inställd. Jag har gjort installationen fyra gånger till ingen nytta och har försökt att fixa detta i fyra månader nu. Jag har inte riktigt fått hjälp från ert stöd. Värre... Google sjunker min rankning i sökresultaten omdirigeringar och dåliga länkar.

INTE GLAD ALLS. Verkar som en riktig tech supportservice skulle vilja till check ute plats och installation för sig själva.

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Jag ser problemet och arbetar på en fix.
    Senast redigerad av Marcin Kalak; 23-05-1322:01.

Medlem
    Reg.datum
    Aug 2012
    Plats
    Atlanta

Tack. Tack så mycket. Tro mig det är en frustrerande fråga för mig att hantera.
    Jag gör apprecia te dina ansträngningar.

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Du har en konflikt med plugin eftersom inte laddas .
    Jag kollade denna konflikt genom att ändra i körningsordningen 1 och denna krok började arbeta. Kroken måste större körningsordningen att fungera väl, men eftersom efter att ha en konflikt med en annan plugin.
    Prova att stänga av andra plugins till kommer att fungera korrekt (för att kontrollera detta, slå på den och se om sidan visas i toppen av den Översättning svarstid). Inaktivera gå plugins till AdminCP -> Plugins och produkter > hantera produkter och välj Inaktivera lämplig plugin.
    När du identifierar att plugin gör problemet är vi glada att hjälpa dig att lösa konflikten.

Medlem
    Reg.datum
    Aug 2012
    Plats
    Atlanta

Kommer att göra, har du en lista med redan identifierade inkompatibla plugins? Bara nyfiken.

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Vi har inte en lista med inkompatibla plugins, eftersom vi försöker lösa problemen med integrationen plugins. Några exempel på sådana lösningar finns på: http://www.vbenterprisetranslator.co...tructions.html.

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Sida 2 av 2 FirstFörst 12

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •