Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: OMG se detta svar

Red face OMG se detta svar

Igår fick jag kontakt med oss via e-post från någon finsk kille läsa svaret som chockade mig :-

Code:
    Jesus christ guys, do not provide translations for other languages, they're mostly horrible bullshit. For example this: http://www.pdaapps.org/fi/pc-softwares/20113-winrar-3-80-a.html
    Makes no fucking sense. Not a single understandable sentence here. Ask any Finn. And they're popping into my Google search results. I don't want to see anything like this ever again.

Thanks and peace.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Som ni kan se på det här forumet Google översättningar är främst mycket bra Så bra att folk skriver på olika språk kan förstås varandra och göra diskussionen

Självklart är det fortfarande automatisk översättning, men Google gör det bättre och bättre hela tiden

En kille är arg, kommer vissa bara att gå på andra plats, kommer vissa Klicka annonserar, några kommer att stanna - det händer hela tiden, även i ditt ursprungliga språk. Men nu händer det mer, eftersom det händer också för översatta innehållet. Så att fler människor kommer till ditt forum, kanske några kommer att bli arg, men ännu fler kommer att klicka på din reklam och det blir större chans att fler kommer att stanna på ditt forum.

Så ta lätt sådana meddelanden - det kan vara arg kille från dina konkurrenter som helt enkelt inte gillar att ditt forum är högre än hans en på sitt språk

Faktum är - killen hittade dig på Internet genom översatta innehåll. Och det finns mycket fler som gör. För mig är det riktigt bra!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •