Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Med hjälp av apertiumtest.php, vad är ser ut som fungerar och inte fungerar

  1. #1

    Default Med hjälp av apertiumtest.php, vad är ser ut som fungerar och inte fungerar

    Hej killar, bara testa med apertiumtest.php för att testa och fick detta meddelande, vad är detta medelvärde är det säger fungerar eller inte?

    Start översättning test för Apertium
    Provningsresultat: {"responseData": {"translatedText": "Hej adiï½s"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
    Test fel:
    Anslutningstid (ms): 2646.09082031



    tack innan

  2. #2
    Banned
    Reg.datum
    Aug 2012
    Inlägg
    481

    Default

    Detta meddelande som säger att allt är OK och Apertium översättning fungerar.

  3. #3

    Default

    -Jag försökte öppna vissa en annan språk sida, men fortfarande översatt inte
    hur många apertium övre gräns faktiskt, permonth eller perday, vem vet?


    -Jag försökte ta bort API-nyckel från admincp > vBET översättning leverantörer > Apertium översättning API nyckel
    sedan försökte öppna apertiumtest.php fil igen, dess fortfarande visar samma meddelande

    Start översättning test för Apertium
    Provningsresultat: {"responseData": {"translatedText": "Hej adiï½s"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
    Test fel:
    Anslutningstid (ms): 1141.77612305
    så de ser ut som det här meddelandet innebär dess inte fungerar

    kan du dela vad är meddelandet apertiumtest.php för vbenterprisetranslator.com, och är det apertium verk här?

  4. #4

    Default

    uppdatering, jag fortfarande kvar tom den api-nyckeln från admincp > vBET översättning leverantörer > Apertium översättning API-nyckel

    och försökte öppna apertiumtest.php filen igen nu (några timmar efter mitt förra inlägg ovan), meddelandet nu ändrar på detta


    Start översättning test för Apertium
    Provningsresultat: {"responseData": {"translatedText": null}, "responseDetails": "stöds inte par", "responseStatus": 451}
    Test fel:
    Anslutningstid (ms): 744.413085938

  5. #5
    Banned
    Reg.datum
    Aug 2012
    Inlägg
    481

    Default

    Apertium för närvarande inte fungerar. Det finns inget officiellt uttalande från dem. Vi följa situationen.

  6. #6
    Banned
    Reg.datum
    Aug 2012
    Inlägg
    481

    Default

    Apertium nu det fungerar.



    Quote Ursprungligen postat av basketmen View Post
    -Jag försökte öppna vissa en annan språk sida, men fortfarande översatt inte
    hur många apertium övre gräns faktiskt, permonth eller perday, vem vet?
    Apertium stöder inte alla språkpar. Dessutom Apertium är en översättare att hjälpa Microsoft och Google, den kan inte användas enbart för att effektivt översätta sidor. Apertum access beror ofta på trafiken på servern.

    Quote Ursprungligen postat av basketmen View Post
    -Jag försökte ta bort API-nyckel från admincp > vBET översättning leverantörer > Apertium översättning API nyckel
    sedan försökte öppna apertiumtest.php fil igen, dess fortfarande visar samma meddelande
    Apertium tillgång kräver inte en nyckel. Registrerade användare har dock en högre gräns-frågor.

    Quote Ursprungligen postat av basketmen View Post
    kan du dela vad är meddelandet apertiumtest.php för vbenterprisetranslator.com, och är det apertium verk här?
    Jag fick samma meddelande som din första och Apertium fungerar.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •