Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 2 av 2 FirstFörst 12
Resultat 11 till 18 av 18

Ämne: Fel 310 (net :: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS)

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Quote Ursprungligen postat av Matt Olieman
    Jag don´t aktivera vBET ännu eftersom jag har dessa frågor och jag don´t vill förlora trafik eftersom vBSEO sitemap generator läggs till i webbplatskartan översatta URL: er.
    Du aktiverar vBET och inaktivera (inte visas) flaggor. Användare kommer inte att kunna översätta sidor och kan inte se frågan. vBSEO är inte korrekt konfigurerad vBSEO sitemap generator inte läggas felaktig url.

Junior Member
    Reg.datum
    Jan 2010

Quote Ursprungligen postat av Marcin Kalak View Post
    Du aktiverar vBET och inaktivera (inte visas) flaggor. Användare kommer inte att kunna översätta sidor och kan inte se frågan. vBSEO är inte korrekt konfigurerad vBSEO sitemap generator inte läggas felaktig url.
    Jag can´t aktivera vBET och vänta 4 dagar för ert stöd...

Vänligen aktivera det när du kommer att kunna arbeta med detta.

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Du skickar inte mig PM åtkomstdata till FTP (värd / servernamn, användarnamn, lösenord) och vBSEO CP (lösenord).

Junior Member
    Reg.datum
    Jan 2010

Quote Ursprungligen postat av Marcin Kalak View Post
    Du skickar inte mig PM åtkomstdata till FTP (värd / servernamn, användarnamn, lösenord) och vBSEO CP (lösenord).
    Access-data är pm rubrik...

I´ve skickar du e-post

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Om jag kontrollera en situation som måste vara igång och integrerade system. Det kan inte fungera eftersom du gjort dåliga integrationen. Starta systemet, göra integrationen och skriva om det fungerar. Om du vill att vi kommer att göra denna integration är en tjänst som betalas () $ 30köpa uppgraderingar). Jag påminner er om att alla uttalanden beskrivs i detalj i vBET/do-not-upload/readme.html och du kan göra detta själv gratis. Om problemet uppstod hjälper dig att hitta den.

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Inget svar - behandlade frågan är borta. Om inte skriv här.

Banned
    Reg.datum
    Dec 2016

Jag har ERR_TOO_MANY_REDIRECTS problem i min DATOR.

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

På vilken sida har du detta problem? Skapa en ny tråd med en detaljerad beskrivning av problemet.

Sida 2 av 2 FirstFörst 12

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •