Fortsättning från gänga
Hur man gör databasen cache, aldrig bort / rengöras, inte så behöver översättas igen?
Jag använder gratis Microsoft Azure och apertium som nästan alla av oss använder
Jag sätter redan under inställningar i citeras, men ser ut som den databas cache någon gång ändå få bort / rengöras,
Till exempel mitt forum standardspråk är engelska, och översatte språk sidan är spanska,
Sidan på spanska idag, som forum hem, omräknas bra, men några dagar igen, en del av dem som varje forum titel och beskrivning, som visar ännu på engelska igen,
Så jag antar att databasen cachen tidigare är att få bort / rengöras
admincp - > vBET Cache - > databas Cache - > Cache Time To Live (TTL) - > Ange 0
admincp - > vBET Cache - > databas Cache - > Cache rengöring detaljer - > inte kontrolleras alla språk, alla oskyddad
admincp - > vBET Cache - > databas Cache - > Cache clearing strategi - > Ange inaktiverad (texten fel skrev det för att vara Dissabled, men kanske inte viktigt)
snälla hjälp över inställningarna redan rätt att göra databasen cache, aldrig bort / rengöras, så ingen behöver översättas igen, eller om det är en annan inställningarna