Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Jag är förlorade lol

Junior Member
    Reg.datum
    Nov 2009

Default Jag är förlorade lol

Jag purtchased vbet år sedan men slutat använda det av någon anledning som jag inte kommer ihåg. Jag beslutade att förnya min licens och installera det igen bara för att finna att allt ändras och jag är inte säker på att jag har installerat det korrekt. Jag har lämnat alla standardinställningar för microsoft översättning som jag finner nu det finns avgifter för vissa, och jag får ingen traanslations oavsett vilken flagg som jag klickar på. Finns det en annan sak som jag behöver göra? Jag har sökning men svårt att hitta informationen jag efter

Mitt forum är Digiscrap Forum

Thanx i förväg
    Lisa

* Redigera, jag fick översättningar i arbete efter att hitta en post som hjälpte till, det översätta inte inlägg när jag gör ett test som bokför men så mer söka efter mig om inte någon är praktiskt att hjälpa

n/m jag har avinstallerat här och en annan $30 dollar i sjön. Instruktionerna är dålig i bästa och droppen var att finna att många ytterligare användargrupper hade lagts till som skulle ha gjort mycket mer arbete för mig med photopost Installationsbehörighet. Till slut bestämde jag mig för det inte var värt besväret, ledsen
    Senast redigerad av Lissa; 01-07-1209:02.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Vänligen notera också att dessa användargrupper hanteras automatiskt av vBET och bara ytterligare användargrupper, så det inte behöver ändra behörigheterna som utgör andra användare användargrupper.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •