Jag purtchased vbet år sedan men slutat använda det av någon anledning som jag inte kommer ihåg. Jag beslutade att förnya min licens och installera det igen bara för att finna att allt ändras och jag är inte säker på att jag har installerat det korrekt. Jag har lämnat alla standardinställningar för microsoft översättning som jag finner nu det finns avgifter för vissa, och jag får ingen traanslations oavsett vilken flagg som jag klickar på. Finns det en annan sak som jag behöver göra? Jag har sökning men svårt att hitta informationen jag efter
Mitt forum är Digiscrap Forum
Thanx i förväg
Lisa
* Redigera, jag fick översättningar i arbete efter att hitta en post som hjälpte till, det översätta inte inlägg när jag gör ett test som bokför men så mer söka efter mig om inte någon är praktiskt att hjälpa
n/m jag har avinstallerat här och en annan $30 dollar i sjön. Instruktionerna är dålig i bästa och droppen var att finna att många ytterligare användargrupper hade lagts till som skulle ha gjort mycket mer arbete för mig med photopost Installationsbehörighet. Till slut bestämde jag mig för det inte var värt besväret, ledsen