Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Den vbseo meta innehåll är korrekt i källspråket, men innehåller fel som kodar för andra språk som svenska och polska [url = "Kożuchem Classic [/ URL]:
Code:
<meta name="description" content="Szukam classic kożuchem. Myaa> la ™, Å ¼ e Redford: Znaleziono Tych cha, Opaka ³ w w NY, ale nie Wiemer, co zrobić jakoÅ> ci: http://www.rafelshearling.com/ Lefty myślę Redford: Found these guys w Nowym Jorku, ale mieć" />
nb vbenterprisetranslator_inpost_translate redigeras så att den bara innehåller $ översatt - titeln är källa och innehåll är på engelska med lang = sv-taggar runt
Jag matade in xxx - I dont se xxx och $ tråden [titel] är titeln inte innehållet. Men om jag tar bort raden sedan Metaord linje disapreares tillsammans med den verkliga meta innehåll beskrivning.
Jag matade in xxx - I dont se xxx och $ tråden [titel] är titeln inte innehållet. Men om jag tar bort raden sedan Metaord linje disapreares tillsammans med den verkliga meta innehåll beskrivning.
Du har aktiverat skriva beskrivning av vBSEo - du kommer inte se den titeln det bara någon del av innehållet.
Jag skapade bara en ny tråd - och skapade ett undantag i showthread så det inte fick vbseo content =
Det är nu indexerade i Google och texten under länken är mycket irellevant när du söker efter titeln.
Jag tror att detta måste ha högsta prioritet eftersom det innebär att trådar postade i något annat än källspråket dyker upp dåligt i Googles sökresultat ...