Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Köpa frågor / installation

Banned
    Reg.datum
    Maj 2012

Default Köpa frågor / installation

Hej, jag är ganska ny vBulletin och mods och så har jag några frågor.

Jag skulle vilja köpa denna plugin/lägga till-på, men jag vill se till att det fortfarande för närvarande stöds fullt ut. Min vän köpt detta för sin webbplats, men han fick inte aktiveringskoden krävs för att den ska fungera. Han har också försökt kontakta support flera gånger men har inte fått någon hjälp.

Jag skulle vilja köpa detta, eftersom detta är den bästa översättare har jag sett, men jag vill inte har några problem med installationen. Jag skulle köpa installationssupport med tillägget, så att du kan installera för mig med korrekt kod krävs för aktivering.

Får jag också fråga varför min vän kan inte få något stöd för hans aktivering? Han kan inte hitta sin kod och har epostat flera gånger för att få den. Han försökte också att detta forum inlägg men hans tjänster visas inte här. Jag skulle mycket älskar att få denna plugin installerat mycket snart på mitt forum så att ditt svar är mycket uppskattad.

Tack.
    Fernando

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Hej
    Om du köper installationstjänst vi hela instalation i stället för att du -så att du inte behöver bry dig om instalation tjänsten.

Om din vän. Vi gör allt stöd endast genom vårt forum - och varje ny användare inlägget måste dämpas så att han inte sett sin post precis efter att han skrev den. Vi besvara varje inlägg så snart som möjligt.

Här är tråd där liknande situationer har identitetshandlingar (kanske detta är din vän inlägg) KLICKA PÅ -Du kan se vi försökte hjälpa, men det finns inget svar från användare

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2014

Text automatically translated from: Italian to: Swedish
    Translated text
    Hej, hur lång tid tar det för dig att installera och aktivera produkten? för mig tar det endast 5 språk, engelska, franska, tyska, spanska och portugisiska, för andra språk vi är inte intresserade av just nu.
    Jag ber också om du gör dig fri API aktivering, eftersom vi inte vet hur du aktiverar dessa produkter.
    tack
    Original text

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av fernando View Post
    Jag skulle vilja köpa denna plugin/lägga till-på, men jag vill se till att det fortfarande för närvarande stöds fullt ut. Min vän köpt detta för sin webbplats, men han fick inte aktiveringskoden krävs för att den ska fungera. Han har också försökt kontakta support flera gånger men har inte fått någon hjälp.
    Den berättelse som du skrev är FALSKA. Och det är lätt att känna igen för oss att du blev lurad, eftersom aktiveringskod (licens-kod) är tillgängliga för varje kund på sidan för nedladdning nära att ladda ner länken. Så att din vän fick se det om han laddat ned produkten.
    Dessutom är det inte sant att vem som helst av dina kunder inte får hjälp NÅGONSIN. Vi har alltid som svar till inlägg på detta forum och du kan kontrollera det själv bara genom att gå tråden genom tråd.

Så för att förtydliga - vi stöder VBET och du har detta forum för att stödja dig.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av Alex69 View Post
    Text automatically translated from: Italian to: Swedish
    Translated text
    Hej, hur lång tid tar det för dig att installera och aktivera produkten? för mig tar det endast 5 språk, engelska, franska, tyska, spanska och portugisiska, för andra språk vi är inte intresserade av just nu.
    Jag ber också om du gör dig fri API aktivering, eftersom vi inte vet hur du aktiverar dessa produkter.
    tack
    Original text
    Installationen är trivialt - bara att ladda upp filer på servern och product.xml av Admin CP. Du har fortfarande att konfigurera vBET. Nödvändiga alternativen beskrivs i readme-filen.
    Senast redigerad av vBET; 11-03-1412:41.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •