Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Alla annonser försvinner, behöver hjälp:)

  1. #1
    Junior Member
    Reg.datum
    Jan 2010
    Inlägg
    15

    Cool Alla annonser försvinner, behöver hjälp:)

    Jag har installerat den senaste versionen 2.4.1 på min provplatsen. Jag hade lite problem att placera flaggor och slutligen de föreföll nedan eller i botten av nedanstående Navbar annonsen.

    Översättning urval och arbetssätt var fantastiskt, då helt plötsligt annonsen och flaggor försvann.

    Jag handikappade produkten, hände ingenting, fortfarande saknas annons. Då jag uninstaled produkten, fortfarande inget hände, ingen annons. Jag tog bort alla filer relaterade till produkten. Nu har jag min annons tillbaka.

    Några förslag kommer att bli mycket uppskattat.

    Tack,
    Matt Olieman
    mycockpit.org

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Inlägg
    3,037

    Default

    Mycket konstigt, men om du hade fortfarande problem med annonser efter vBET har inaktiverats Det innebär att det inte var vBET fel (mod gör inget när den är inaktiverad - vBulletin bryr sig om det). Speciellt att den fungerade i början och bara stannade en tid (som jag förstått).

    Kan du återge den? Installera vBET igen och berätta inte det hända igen?

    Det kan vara något tillfälligt problem med AdSense.

  3. #3
    Junior Member
    Reg.datum
    Jan 2010
    Inlägg
    15

    Default

    Det är vad jag tänkte också. Gjorde inte någon mening, det är därför jag frågade. Jag gör en ominstallation i morgon bitti (min tid). Jag ska låta dig veta vad som händer.

    Tack,
    Matt Olieman
    mycockpit.org

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Inlägg
    3,037

    Default

    Stora

  5. #5
    Junior Member
    Reg.datum
    Jan 2010
    Inlägg
    15

    Default

    Goda nyheter, gick installationen bra och felfri. Hittills efter ca en timme att testa, ingen förlust av annons

    Jag hatar denna del .... MEN,

    1. Jag märkte det är ganska långsamt, inte snabbt som på denna sajt. Jag trodde att det uppgraderingen funktionen

    2. Jag hittade några avvikelser i forumet kategorierna, testade jag med IE8 och Chrome. Båda har olika anomalier.

    3. Är Navbar knappen endast tillgänglig i vBET 3,3.?

    Välkommen att titta på provplatsen MyCockpit.org - Hem

    Om du vill gräva djupare, låt mig veta via e-post, också skulle vara glad att betatesta vBET 3,3. på min mätplats.

  6. #6
    Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Inlägg
    3,037

    Default

    1. Gratis versionen är långsammare. vBET 3.x betalas och det är mer optimerat.
    2. Vänligen öppna ny tråd för detta och beskriver det mer
    3. Om du menar rullgardinsmenyn med flaggor - så ja.

    Observera att vBET 3.3.0 inte kommer att vara redo för VB4. Betald version av vBET ska vara redo för VB4 i mars.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •