Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Gratis med begränsade funktioner eller testversion?

Junior Member
    Reg.datum
    Maj 2012

Default Fri Version

Innan jag köper måste jag se till att detta kommer att fungera bakom mitt företag brandvägg. Vi blockera många översättningsverktyg, eftersom användare kan använda dessa verktyg för att komma till webbplatser som normalt blockeras.

Finns det en version som har begränsad funktionalitet, eller hade en försöksperiod som jag kan testa i min QA-miljö? Om det fungerar, ska jag driva det till min produktionsmiljö.

En annan fråga, jag behöver en licens för min QA-miljö om jag kör det i produktionen liksom?

Tack

Drew

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Vi hade fri version när översättningen i Google och Microsoft var gratis. Efter att de gjort det betalade slutade vi stödja fri version sedan betalda tjänster behov optimering som vi har i den betalda versionen.

vBET license är per installation. Om du behöver installera det på olika forum måste du olika licenser. En per varje forum som du kör. Om du har test miljö som inte är tillgängliga för utomstående kan sedan efter att ha informerat oss du installera vBET på din testmiljö. Naturligtvis måste du först ha licens.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •