Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Ett allvarligt fel när webbsidan avstängd

Default Ett allvarligt fel när webbsidan avstängd

Hej. När jag admincp / setup / förvandla din vBulletin på eller stänga av och ändra det till "off" och sedan lämnar admincp och logga ut och sedan in webbadressen till hemsidan, får jag:

Fatal error: Call to undefined funktion vbet_getSupportedTranslations () i ... / html / forum / includes / class_bootstrap.php (283): eval () 'd code on line 9

Jag kan logga tillbaka in admincp och ändra vBulletin på / av tillbaka till "on" och sedan logga ut och mata in webbadressen till hemsidan och ... hemsidan en gång visas korrekt. Så problemet verkar vara involverad i att vända vBulletin av.

Jag kör vBulletin 4.0.0 Patch nivå 1 (guld) och vBET 2.4.1 (aktiverat) utan vbseo (ännu).

Behöver du ytterligare information eller vet du vad som kan vara fel? Tack!

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Vi kommer att utreda detta och försöka att fortplanta sig. Vi kommer i kontakt med dig om denna fråga senare.

Även denna fråga handlar om gratis version, så jag flyttar detta inlägg till fri version sub-forum

PS.
    Observera att vi har planerat utsläpp av betalda versionen vBET 3.3.0, har så fri version lägre prioritet. Det är möjligt att vi kommer att hantera denna fråga i nästa vecka. Hoppas att det är OK för dig - för den här gången kan du stänga gratis version om det skadar ditt forum.

Michał - Tack. Jag helt stöd ditt fokus på släppa vBET 3.3.0! Felrapportering jag för 2.4.1 är inte avgörande för mig men det kan hjälpa att felsöka koden för 3.3.0. Jag ser fram emot att vara en betalande kund så snart det är 3.3.0 är släppt!

Reg.datum
    Oktober 2009

Reg.datum
    Oktober 2009

Korrigerad - kommer att ingå i 2.4.2

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer