Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 1 av 2 12 SenasteLast
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: Google API till vilket pris

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2012

Default Google API till vilket pris

Jag har just installerat denna produkt och se att Google är en betald tjänst. Jag ser också detta är vad de bud som kostnaden.

Användning av avgifter:

Översättning:
    kr per 1 M tecken i texten, där avgifterna justeras i proportion till antalet tecken som faktiskt tillhandahålls.
    Språkidentifiering:
    kr per 1 M tecken i texten, där avgifterna justeras i proportion till antalet tecken som faktiskt tillhandahålls.
    Det är jag har ingen aning om vad detta kan köra in per månad så om någon skulle ge mig en uppfattning om vad de betalar per månad det skulle uppskattas. Jag vet att detta också skulle bli beroende av trafiken till din webbplats och skulle variera från plats till plats men jag verkligen behöver någon typ av ett riktmärke för detta Om möjligt vill kanske du också ange vilken typ av trafik din webbplats har eller bara skicka en länk till din webbplats och jag kommer att prova och jämför det med mitt forum

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2012

Jag fortfarande försöker hitta några svar på denna

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2012

Inte bekymra dig om detta som jag har tagit bort denna mod från min webbplats

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Det verkar som våra användare inte vill berätta om sina översättningskostnader. Som du skrev i första inlägget Google klart beskriver kostnaderna. Även Microsoft ger dig fri översättning (med månatliga gränser men fri) och vi kommer bara att släppa ny version som gör det möjligt för manuella översättningar

Junior Member
    Reg.datum
    Mar 2012

Ja de gör men det ger oss inte någon aning vad detta kan komma att i slutet av en månad

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Om du anger dina gränser, kommer att översättning API inte göra alla over-quoted översättningar. Det fungerar som det är nu i fri Microsoft översättning API om du använder alle 2 M tecken API slutar bara översätta

Text automatically translated from: German to: Swedish
    Translated text
    Hej,
    mitt forum har ca 175 000 inlägg och 25 000 trådar, jag översätta på engelska och franska. Den första dagen tillbringade cirka 1,5 miljoner, nästan $20. Om det finns intresse kan jag fortsätta att här ja senare.
    Original text

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Hej

Text automatically translated from: German to: Swedish
    Translated text
    Jag vet. Jag klaga men inte alls.
    Original text

Översätta API: översättning
    Teckenantalet
    Dagliga kvot: 2 M
    28 dagar totalt: 21.03 m
    Översätta APICharacters19.82 M396.30 USD
    Senast redigerad av r.dziadusz; 07-05-1221:57.

Sida 1 av 2 12 SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •