Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 1 av 2 12 SenasteLast
Resultat 1 till 10 av 15

Ämne: Sedan senaste uppgraderingen av vbet server rapporter överdriven användning av resurser genom vbet

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Default Sedan senaste uppgraderingen av vbet server rapporter överdriven användning av resurser genom vbet

Hej sedan uppgradera till den senaste vbet i går kväll servern nu rapportering överdriven användning av resurser vbet
    Tid: Tis Feb 21 13: 02: 15 2012 + 0000
    Konto: xxxxxx
    Resurs: Processtid som
    Överskrids: 65324 > 1800 (sekunder)
    Körbar fil: /usr/bin/php
    Kommandorad: /usr/bin/php
    /xxxx/xxxxxx/public_html/forumz/vbenterprisetranslator_seo.php
    PID: 28614
    Dödade: nr
    Jag får hundratals dessa, kan någon arbeta på optimera koden eller något????

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Vi arbetar på optimalization i varje rea, ase

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Jag förstår att men den sista utgåvan är värre för belastning än den tidigare, det dödar min server!

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Vi gjorde inte någon prestanda ändra uppdateringar. Vi bara lägga till ny översättningsprovider för, med samma algorith

Också vad du ser är:
    Inte vbenterprisetranslator_seo.php som tar hela dina resurser - det är hela ditt forum, eftersom varje forum begäran går genom vbenterprisetranslator_seo.php som bara anger några variabler för vbseo.php och inkluderar verkligen begärda resursen. Du hela din forum trafik till den här filen med din .htaccess-fil. Så finns inga problem med den här filen alls - det är din hela forumet konsumtion. Om det behövs mer beskrivning på detta område - öppnar ny tråd för det eller hitta redan befintliga. En fråga per en tråd

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Kan du göra den tidigare versionen av vbet tillgängliga för mig så jag kan nedgradera och se om lasten sedan tillgodoses vänligen?

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

PM sended kontrollera Inkorgen

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Tack!, kommer att installeras som senare idag och bokföra tillbaka i morgon efter visning sever statistik

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Tyvärr, min webbplats är vb3, jag tror det paket som du har angett är för vb4.

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Åh gör beklagar jag det igen

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

OK, jag inte bokför genast tillbaka som jag ville vara säker men den tidigare versionen inte laddar servern hälften så mycket som den senaste versionen, tror du den senaste versionen kan behöva titta på att se varför?

Sida 1 av 2 12 SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •