Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 2 av 2 FirstFörst 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: Sedan senaste uppgraderingen av vbet server rapporter överdriven användning av resurser genom vbet

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Det låter som det är mer av en fördröjning eftersom vbet växlar till en annan översättning leverantör som tar längre tid att hämta data från. När det inte är denna HTTP-anslutningar vänster öppna (och ibland timeout).

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Det kan vara coused av "Apertium API" som ibland timeouting becouse av providern internt fel, gör du försökte stänga av och än checkar in den igen

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Inget men jag kommer att kontrollera, tack.

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Det finns inget svar som jag kommer att markera denna tråd lösas, om du fortfarande har frågor vänligen föll fritt att aski att jag öppna åtgärdsfönstret igen

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Jag vet att du har markerat detta lösas men har jag inte kunnat få på din webbplats när ett par gånger!
    Problemet tycks vara att vbet inte är stängningsprocesserna korrekt och lämnar massor av dem öppna, Apache sedan asseses hur många underordnade processer den behöver och ganska snart skapar dem redo för alla anrop till vbenterprisetranslator_seo.php och alla processer som det lämnar öppet belastningen på servern går upp.

Jag har flyttat servern till en mer kraftfull server och belastningen finns kvar, de nya värdarna säger samma som gamla en "få din programleverantör att optimera vbenterprisetranslator_seo.php för sever och alla filer som man kallar"

Jag kan inte hålla detta upp, betala för översättningar och nu £ 200/månad för servern det dödar mig, vad behöver jag göra för att få vbet att stänga det är samtal på processerna korrekt?

Sida 2 av 2 FirstFörst 12

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •