Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Nytt sätt att översättningar

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Default Nytt sätt att översättningar

Hej,
    För närvarande genomför vi nytt sätt av översättningar!

Det kommer att vara möjligt att redigera översättningar manuellt - av användare, vilket innebär bättre kvalitet på översättningar, mindre mängd översatt text och därför utbetalande mindre pengar för översättningar eller ens minska avgifterna helt!

Junior Member
    Reg.datum
    Maj 2011

awesomesause.

samma som ovan ^, awesome

Vänligen släpper det asap till alla medlemsstater, dont för lång, den mest idealiska tiden jag tror några dagar igen, eftersom microsoft översätta gratis api är inte tillgänglig igen sedan mars 2012, eller tidigare, när google Översätt v.1 fri är inte tillgänglig igen, dess bästa drivkraften tror jag, men några dagar igen är inte dåligt, detta mod kommer fortfarande att levande och växande, som länge det kan öka våra besökare och intäkter

endast vänster automatiska gratis e-postöversättning för närvarande kanske bara apertium? lägga till ny provider för fri kommer att vara stor också, hur Yahoo/altavista översättare, kan den användas?

btw jag har tips för manuell översätta, jag tror jag skriver redan förut, men jag kommer att tala igen:
    Redigera översättningar manuellt, inte alltid menar du behöver 100% manuellt, kan du göra den kuperade manuellt,
    Du kan fortfarande använda google translate, behöver bara vissa mer arbete
    bara kopiera klistra in ditt innehåll som du vill översätta, till translate.google.com, översatt resultatet kopieras tillbaka till databasen, manuellt, redigeras och fast lite som du kan naturligtvis
    gjort, du redan skapat vissa nya översatta sidor, du kan hyras vissa folk från annat land att göra det för billigt

Hej grabbar, det är uppskattning tid när denna nya version med manuell översättning kommer ut?

Junior Member
    Reg.datum
    Maj 2012

verkligen häftigt. Jag vill bara säga tack för detta.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •