Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Textfärg?

Senior Member
    Reg.datum
    Maj 2010

Question Textfärg?

Där kan jag ändra textfärg på rullgardinsmenyn flaggor vänligen? På en del av mitt skinn är det helt oläslig. Se bifogad:

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Det kommer troligtvis behöver någon förändring i koden. Jag kommer att kontrollera det och jag kommer att ge er några mer clue morgon

Senior Member
    Reg.datum
    Maj 2010

OK kommer tack, jag tillbaka regelbundet kontrollera.

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

OK fann jag det:
    Ange färg på den här nedrullningsbara menyn måste du redigera filen:
    forumet rot - > inkluderar - > vbenterprisetranslator_functions_url.php

och redigera linje:
    PHP Code:
    $menu .= '<td class="vbmenu_option"><a rel="novbseo"  style="color: black;" '
    Ändra värdet för färg:

I exemplet om du vill ha grön text:
    PHP Code:
    $menu .= '<td class="vbmenu_option"><a rel="novbseo"  style="color: green;" '

Senior Member
    Reg.datum
    Maj 2010

Jag har cirka 20 olika skinn på mitt forum. Så med denna redigera ändrar den färg globalt på alla skinn. Som inte kommer att göra. Jag behöver ett sätt att ändra textfärgen för annat forum skins. Tack.

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Just nu vi inte stöder dynamically ändra textfärg för listrutemeny, är det hårdkodad värde i vårt skript. Jag kommer att be Michał huruvida det kan redigeras i vår nästa release

Senior Member
    Reg.datum
    Maj 2010

Quote Ursprungligen postat av r.dziadusz View Post
    Just nu vi inte stöder dynamically ändra textfärg för listrutemeny, är det hårdkodad värde i vårt skript. Jag kommer att be Michał huruvida det kan redigeras i vår nästa release
    Jag fast redan det själv tack. Jag har bara lagt till en stylevars kod i den del som du gav mig. Så drar det från Stylevars. Som fungerar mycket bättre för alla hud används olika färger. Tack.

Quote Ursprungligen postat av Taurus View Post
    Jag fast redan det själv tack. Jag har bara lagt till en stylevars kod i den del som du gav mig. Så drar det från Stylevars. Som fungerar mycket bättre för alla hud används olika färger. Tack.
    Hej!

Kan du dela din lösning för andra, vänligen?

Tack!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •