Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 1 av 2 12 SenasteLast
Resultat 1 till 10 av 19

Ämne: Ingenting fungerar.

Senior Member
    Reg.datum
    Maj 2010

Question Ingenting fungerar.

Killar jag verkligen behöver några hjälp här. Jag har nu fått en Google vs2 betalas API-nyckeln, men igen, efter likhet med 1 minut ingen av tjänsterna som översättare är tillgängliga. Kör google testet ger mig här:

Start översättning test för Google API v2
    Provningsresultat: {"fel": {"fel": [{"domän": "usageLimits", "reason": "dailyLimitExceeded", "message": "Dagliga gränsen överskridits"}], "kod": 403, "meddelande": "Dagliga gränsen överskridits"}}
    Test fel:
    Anslutningstid (ms): 118.327148438

Med andra ord, även med den betalda Google API ingenting vbet för mig längre. Hur kan jag få detta att fungera igen?

Tack.

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Taurus vilka gränser har du i https://code.google.com/apis/console/?pli=1#project:YOURPROJECTNUMBER:quotas?

Senior Member
    Reg.datum
    Maj 2010

Quote Ursprungligen postat av Simon Lloyd View Post
    Taurus vilka gränser har du i https://code.google.com/apis/console/?pli=1#project:YOURPROJECTNUMBER:quotas?
    Jag inte är säker, jag måste kontrollera, vad ni föreslår jag lagt där? Tack för hjälpen!

Senior Member
    Reg.datum
    Maj 2010

Väl den sattes på 2 000 000 tecken per dag, jag tog nu upp det 4 000 000 per dag. Det här är min google test nu:

Start översättning test för Google API v2
    Provningsresultat: {"data": {"översättningar": [{"translatedText": "Hej", "detectedSourceLanguage": "pl"}]}}
    Test fel:
    Anslutningstid (ms): 75.1730957031

Ännu på vbet's kontroll kvar panelen Googles tillgänglighet bara på nr.

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Har du provat manuellt kör cron (schemalagd aktivitet) att uppdatera som?, enligt min erfarenhet jag använder ca 1 M tecken på en timme!

Senior Member
    Reg.datum
    Maj 2010

Quote Ursprungligen postat av Simon Lloyd View Post
    Har du provat manuellt kör cron (schemalagd aktivitet) att uppdatera som?, enligt min erfarenhet jag använder ca 1 M tecken på en timme!
    Tyvärr mate, du glömt mig, vilka cron för vad?

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

i Admincp > schemalagda aktiviteter theres ett cron-jobb (schemalagd aktivitet) att testa leverantörer, din test som du har lämnat visade att google var tillgängliga efter upping gränsen, men det inte återspegla genast i admincp eftersom CRON-jobb inte kör uppdatering

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Hej
    Som jag ser finns det inget fel. vBET kontrollerar automatiskt din tillgänglighet i var tionde minut. Om du vill kan du köra det manuellt genom
    admincp - > schemalagda aktiviteter - > vB Enterprise översättare (leverantörer tillgången) - > kör nu

Men också när du kontrollerar gränser redan kan nås. Google API v2 testet gör visar inte några fel.

Senior Member
    Reg.datum
    Maj 2010

Ja, jag får det, men varför det visas att Google inte är tillgänglig om det faktiskt finns?

Senior Member
    Reg.datum
    Maj 2010

Detta är verkligen blir frustrerade. Även när gränsen inte har uppnåtts, håller Googles tillgänglighet kommer på och stängs av. Och ibland är inte översätta. Jag kan vänligen få visst stöd här!

Sida 1 av 2 12 SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •