Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Undermenyer med språket som i fråga url inte visar

Senior Member
    Reg.datum
    Oktober 2009

Default Undermenyer med språket som i fråga url inte visar

Problemet: Undermenyer med språket i fråga url inte visas.
    Öppnade en ny tråd som bad.
    Hälsningar

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Hej
    Jag kontroll av din situation, men ha tålamod, som vi inte officiellt stöd din vBulletin version jag behöver lite tid att hitta och åtgärda ditt problem

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Hej
    Efter vissa blir forskare så småningom vet jag vad som är problemet. I din version på vBET det några vBulletin-programfel:
    OBS: Denna integrering kommer att gjort ditt arkiv sidor för att kunna översätta, men förutom arkiv sub-forum sidor - det finns bugg i vBulletin som inte tillåter att göra det.
    Vi går inte att korrigera problemet. Förväntar oss också, som jag skrev i din andra tråden, ditt forum, subforum fungerar bra. Ta en titt:
    Klicka

Om du fortfarande har frågor denna fråga ber om inte markerar jag tråden stängd

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Hej
    Efter vissa blir forskare så småningom vet jag vad som är problemet. I din version på vBET det några vBulletin-programfel:
    OBS: Denna integrering kommer att gjort ditt arkiv sidor för att kunna översätta, men förutom arkiv sub-forum sidor - det finns bugg i vBulletin som inte tillåter att göra det.
    Vi går inte att korrigera problemet. Förväntar oss också, som jag skrev i din andra tråden, ditt forum, subforum fungerar bra. Ta en titt:
    Klicka

Om du fortfarande har frågor denna fråga ber om inte markerar jag tråden stängd

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •