Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 3 av 3 FirstFörst 123
Resultat 21 till 26 av 26

Ämne: Personer som besöker min sida är först ställde en fråga i ryska?

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Brinner inte förklaringen, min webbläsare har aldrig ställts in till ryska men jag såg det när jag loggat ut precis som han gjorde, jag kan inte garantera att hans webbläsare har aldrig varit ryska men han är indiska, bor i nya Dehli och typer och talar på engelska så varför i hela friden skulle våra cookies läsas som ryska?

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

min ursäkt läsa rubriker, du kanske ännu aldrig ange/använda ryska språket, men din webbläsare kan tunna du var. Detta är alla kan jag säga utan att kontrollera det - tyvärr jag kan inte se denna popup-meny

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Jag har inaktiverat det ryska språket, att se popup-fönstret inte kommer hjälper dig som när du har avvisat det, det inte komma tillbaka (åtminstone inte för en stund!), det är inte möjligt för min webbläsare att "tänka" Jag har satt eller använda ryska språket, det enda språk som någonsin har ställts in i min webbläsare är standard engelsk UK, som jag sade att jag inte kan garantera den person som rapporterade det, jag har upplevt det tidigare och im ganska säkra andra är alltför.

För att ett språk misstag att äga rum antingen skulle jag behöva ändra den, använda programvara för att ändra det (vBET) eller oss fysiskt ryska proxyserver (eller proxy att fake att ryska) varav endast en går för mig och thats vBET.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Hej. Jag förstår inte vart går du till. Du fick enkelt svar - beteendet är tvingad av du - anges det i inställningar.
    Och du kan enkelt stänga av Admin CP -> vBET -> Misc -> Omdirigera användarens språk.
    Gå dit och ställa Funktionshindrade. vBET inte kommer att be eller omdirigering längre.

Det är fantastiskt att vBET fungerar hur du har konfigurerat. Det vore illa om det ignorera dina inställningar. För programvara spelar ingen roll vilket språk användaren talar eller vad gör som han påstår om sin webbläsarinställningar. För programvara enda som frågor är faktiska huvuden som medföljer begäran. Och de som är markerade med inställningar som vi talar om. Inget mer. Det är hur vBET fungerar här och du kan enkelt ändra om du vill. av din konfiguration.

Jag föreslår att kontrollera din webbläsares inställningar när det kommer att hända igen (det du fortfarande kommer att ha bett omdirigeringar påslagen). Och om du inte kommer att hitta det i språket inställningar språk uppmanas du att omdirigeras, så kolla också vad som kommer att servern (lägg till några stockar) - kom ihåg att Internet är en stor plats och ditt paket levereras av många ställen - det är möjligt att vissa proxy server lägger till egna rubriker till din begäran. Hur som helst - det är ingen magi. Om du var ombedd att omdirigera av vBET och det var omdirigera till ryska språket då rout begäran hade i språket rubriker ryska språket på toppen av alla språk känd genom vBET. Du kan kolla upp det själv om du vill - bara att gå till fil /includes/vbenterprisetranslator_functions_lang.php och kontrollera funktionen vbet_getRedirectionLanguage. Detta är också bra att lägga till dina loggar om du sak vi har programfel och vill bevisa det för oss.

Om du vill inaktivera fullständig ansökan i stället för en parameter (som du skapade själv) - göra vad du tycker, tror vad du gör... Det är ditt forum. Vi är glada att förklara du varför detta hände och hur du kan ändra den. Om du behöver mer hjälp bara Skriv

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Michael, tack för svaret, ja jag har konfigurerat vBET att be och vBET bör arbeta detta sätt utan problem, men frågan var att avregistreras eller peopel som logga ut var ombedda omdirigering frågan, vBET, såvitt jag vet inte bör fungerar detta sätt, språket är också alltid ryska, så här två scenario:
    1. Oregistrerade användare från Indien besöker webbplatsen, se 's pop (på ryska) frågar om han vill ställa sitt språk till ryska han avböjer och kan visa webbplatsen som vanligt i engelska, om han accepterar (men vänligen ha i åtanke när han inte talar ryska som han inte kan läsa pop upp) han transporteras till Hjälp om Microsoft Office - Microsoft Office Discussion - Excel VBA-programmering - Tillgång Programmering

2. Jag får höra om detta (och har upplevt det själv tidigare) och loggar ut från forumet, Välj länken för att ta mig till den plats som jag visning innan och jag får pop i ryska, i samma scenario som ovan äger rum

Om vi loggas varför skulle vi presenteras med pop upp? pop är endast för inloggade personer är det inte?

IT won't be min server som dess i Förenade kungariket och är dedikerad, jag har total kontroll över den, som jag sadi men jag har inaktiverat det ryska språket nu så förhoppningsvis kommer att stoppa frågan.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av Simon Lloyd View Post
    Om vi loggas varför skulle vi presenteras med pop upp? pop är endast för inloggade personer är det inte?
    Ingen detta händer för personer som startar ny session:
    Quote Ursprungligen postat av Parameter description
    Omdirigering sker endast i början av ny session (klient måste ha cookies aktiverat eller omdirigeras varje gång).
    Och det känns igen av cookies.

Levereras också som jag skrev innan endast det som är viktigt för din server är vilka språk huvud med begäran. Och det verkar att sidhuvudet scenarier med ryska språket kom med begäran i monter. Vänligen kontrollera din serverkonfiguration - kanske du har ställt några standardspråk som läggs till när inget språk-huvudet har angetts. Ändå tvivlar jag på att vi har fel här. Denna funktion ändrades inte under mycket lång tid och det fungerar bra. Vi kan kontrollera det om det kommer att hända igen i loggar - förmodligen kommer det att visa vad jag skrev - var det ryska språkkod skickas i lämpliga huvudet. Om jag har fel vi kommer att rätta till felet, men först behöver vi bekräfta att det är fel.

Sida 3 av 3 FirstFörst 123

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •