Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Med denna hacka kan du välja om engelska eller urdu. Välj urdu och du kommer faktiskt vara att skriva på urdu och sedan kan du ställa den tillbaka till engelska växla kommer sedan att placeras från höger till vänster.
Detta är något jag skulle älska att se införlivats men jag tvivlar på att det kommer att hända.
Jag vet inte vad som är urdu, så jag förstår inte frågan. Även live demo på forum som jag inte kan förstå alls
Kan du beskriva mig mer vad den gör?
Även om du skriver på engelska, vänligen ange din standard språk till engelska, eller ställa in alternativet att inte automatiskt lägga till språk BBCodes när skriva nya inlägg. Standardspråk säger vad som är standardspråk för dina inlägg Du kan ändra det globalt i User CP eller för särskilda nytt meddelande i redigeraren.
Min funktion begäran om det skulle vara möjligt för oss att skriva på olika språk (realtid) istället för att skriva på ett språk och sedan det hela blir översatt senare.
Titta på koden för att hacka för att se vad jag menar.
Men du kan skriva på olika språk ... Tyvärr, men jag verkligen inte få din punkt.
När du skriver något, skriver du det i realtid. Och du kan skriva det på alla språk som stöds, och även på flera språk i ett meddelande. Du behöver inte skriva på ett språk
Jag tror du menar med din hacka du kan skriva polska genom att använda ett engelskt tangentbord eller på engelska och sedan ditt hacka kommer att översätta det.
Är det så det kommer att fungera?
Eller till exempel kommer jag att kunna skriva på hindi i hindi alfabetet och inte engelska. Hindi har sitt eget alfabet i olika tecken.
När du skriver på något språk du skriver på detta språk. Med hjälp av detta tecken. Gå till testet meddelanden - de är skrivna på olika språk - kan du se de ursprungliga (före översättning) - klicka bara på pilen till höger om flaggan för originalspråket.
Eller bättre titta här. Meddelandet nedan är på japanska - det betyder att det är skrivet på japanska - klicka på pilen och du kommer att se originaltexten som skrevs (jag vet inte Japanska - det är bara kopierat från Wiki )
I test meddelanden område du kan också se krukor skrivna på andra språk - de allt var skrivet med deras nationella tecken. Så när användare från något land skall ansluta sig till ditt forum. Han kan inte bara se ditt forum i hans språk - han kan också skriva på sitt språk!