När jag är inuti en tråd och klicka på ett språk som min tråd innehåll inte översätts men allt annat är?
Problemet löst
När jag är inuti en tråd och klicka på ett språk som min tråd innehåll inte översätts men allt annat är?
Problemet löst
Senast redigerad av mario06; 27-12-11 på 11:28.
Inte löst, någon gång det översätter tråd innehållet och ibland det bara översätter tråd titeln endast.
PS. Varför tar det så lång tid för stöd?
Som du ser i bilden blir allt översatt utom texten?!?
Senast redigerad av mario06; 28-12-11 på 05:15.
Hej
Pleae läsa detta trådar om partiell tranlation och oöversatta text:
http://www.vbenterprisetranslator.Co...html#post10876 och http://www.vbenterprisetranslator.Co...html#post10970
Det översatt aldrig från början, jag tror att andra problem (min andra trådar) bör lösas först innan den når detta beslut.
Microsoft API-testet:
Start översättning test för Microsoft översättningar API
Provningsresultat: "Välkommen till"
Test fel:
Anslutningstid (ms): 114.572265625
Jag får naturligtvis en token fel som jag sade i mitt andra inlägg på min Microsoft Azure test:
Starta test för Microsoft översättning API av Azure
Fullständig token:
{"fel": "invalid_request", "error_description": "ACS90011: obligatoriskt fält/u0027client_id/u0027 saknas. / r/nTrace-ID: 17e65ab5-5618-4277-ab3c-d9d3ac7a6368/r/nTimestamp: 2011-12-28 15:33:26Z"}
Senast redigerad av mario06; 28-12-11 på 16:33.
OK kan börja med token fel
Innehåll fortfarande översätts inte!!
Hälsningar
Senast redigerad av mario06; 09-01-12 på 07:59.
Hej
Just nu, som vi vet att din microsoft av azure inte fungerar becouse din php-version försöker inaktivera Microsoft av Azure -just lämnat både av dess inställningar tomma.
Här är anledningen till att jag ombedd att göra det:
vBET försökte använda Microsoft av Azure men medan det inte fungerade vBET får inte en ta emot data, så det gick inte att ange det som inaktiveras automatiskt. Om microsoft av azure inte ställs som inaktivera vBET kommer att försöka använda den igen.
EDIT:
Också ta en titt på detta inlägg:
click2
Senast redigerad av r.dziadusz; 10-01-12 på 21:56.
Microsoft är inaktiverat men innehållet är fortfarande inte är översatt bara titeln?!?
Du har tillgång till min ftp, kan du kontrollera det?
Bästa hälsningar
Senast redigerad av mario06; 12-01-12 på 16:51.
OK kommer jag bläddra igenom:
Ange Microsoft API(both of them-no just one by Azure) som disableb inte göra anny diference.Microsoft är inaktiverad
Just nu jag tom Microsoft Comercial översättning API key av Azure(BETA) och Microsoft Comercial översättning API hemlighet av Azure(BETA)
och det verkar fungera, kontrollera det:
http://www.all-Unlock.com/showthread...99 & språk = ja
Senast redigerad av r.dziadusz; 12-01-12 på 20:21.
Jag försökte igen och innehållet översätts inte, detta är vad jag göra - > jag klickar på en specifik tråd (showthread) och jag trycker på engelska resultatet är att tråden titeln i post 1 får översättas på engelska men dess innehåll förblir i originalspråket (inte översätter), även om jag trycker på engelska på indexsidan sedan gå till någon specifik tråd innehåll inte kommer att översättas men bara titeln.
PS. om jag uppdaterar vbet inte jag har osynliga ikoner problem igen i arkivet?
Tack!
Senast redigerad av mario06; 13-01-12 på 10:49.