Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Innan du förnyar min licens jag några svar.

Senior Member
    Reg.datum
    Oktober 2009

Default Innan du förnyar min licens jag några svar.

Stöder de nya vBet uppdateringarna direkt (out of the box) vBuletin 3.6.12 eller måste en av stöd lagen medlemmar eller oss anta att mod något för att få det att fungera?
    Hälsningar

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

vBET stöder senaste vBulletin utgåvor. Vår produkt är även kompatibelt med varje vBulletin version men det finns möjlighet att vissa ytterligare integrering kommer att behövs när du uppgraderar vBulletin till vissa äldre versioner

Senior Member
    Reg.datum
    Oktober 2009

Kan jag göra det själv? Finns det en guide?

Senior Member
    Reg.datum
    Oktober 2009

Och hur fungerar den betalda api2, Microsoft osv? Är det alla självförklarande?

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Kan jag göra det själv? Finns det en guide?
    Troligtvis behöver du inte någonting alls - men jag kan inte garantera er. Men om vissa fel visas kommer att vi hjälpa dig och hjälper dig

Och hur fungerar den betalda api2, Microsoft osv? Är det alla självförklarande?
    Du bara måste flytta (öppna nya) konto i Microst Azure Server - du kan också logga in med du gamla MSN id och registrerar nya aplication + teckna Microsoft översättning API

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •