Stöder de nya vBet uppdateringarna direkt (out of the box) vBuletin 3.6.12 eller måste en av stöd lagen medlemmar eller oss anta att mod något för att få det att fungera?
Hälsningar
Stöder de nya vBet uppdateringarna direkt (out of the box) vBuletin 3.6.12 eller måste en av stöd lagen medlemmar eller oss anta att mod något för att få det att fungera?
Hälsningar
vBET stöder senaste vBulletin utgåvor. Vår produkt är även kompatibelt med varje vBulletin version men det finns möjlighet att vissa ytterligare integrering kommer att behövs när du uppgraderar vBulletin till vissa äldre versioner
Kan jag göra det själv? Finns det en guide?
Och hur fungerar den betalda api2, Microsoft osv? Är det alla självförklarande?
Troligtvis behöver du inte någonting alls - men jag kan inte garantera er. Men om vissa fel visas kommer att vi hjälpa dig och hjälper digKan jag göra det själv? Finns det en guide?
Du bara måste flytta (öppna nya) konto i Microst Azure Server - du kan också logga in med du gamla MSN id och registrerar nya aplication + teckna Microsoft översättning APIOch hur fungerar den betalda api2, Microsoft osv? Är det alla självförklarande?