Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Översättare också för permanenta översättningar, offline översättning generation, inte i farten?

Junior Member
    Reg.datum
    Nov 2011

Question Översättare också för permanenta översättningar, offline översättning generation, inte i farten?

Hej,

Jag är mycket intresserad av att köpa denna översättare, men har några fler frågor.
    Kan de genererade översättningarna lagras permanent (inte bara cachelagrat under en tid), när ingen förändring (kanske upptäckts av md5-hash av texten). Jag vill översätta från början några 100-1000 sidor, lagra resultaten permanent. Endast om någon ändrar en bokföring, lägger tillägger en ny bokföring, nya trådar har skapats och sedan bara göras en ny översättning. Bästa skulle vara offline, så under natten/minst trafik timmar översättningar är gjort och bara levereras när en användare har åtkomst till sidan på det språket.

Jag hoppas det är förståeligt vad jag önskar med denna addon.
    Stöds det? Eller om inte, kan den genomföras?

Tack.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

vBET cachelagrar översättningsresultat. Du kan cachelagra det evigt så du kommer inte att betala för samma översättning igen. Vi har automatisk cache renare, men det kan inaktiveras. Så vBET fungerar precis som du skrev - endast när ny text visas att översätta vi begära externa finansiärer översättning. Annars tas det från cachen. Fortfarande vBET pre-cache inte - det innebär att vBET kommer att göra den första översättningen, när första begäran till översatt sida kommer. Men för varje översättning endast första begäran blir långsammare (på grund av ber 3rd översättning leverantörer), nästa begäran kommer att hanteras med cache, så det är acceptabelt.

Om du har några andra frågor som du bara be

Tack.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •