Hej
Jag får ett 500-fel när du använder googles v2 api och microsoft api. Har du några tankar mot orsaken?
tack
Hej
Jag får ett 500-fel när du använder googles v2 api och microsoft api. Har du några tankar mot orsaken?
tack
både googlev2 och microsoft testa filer generera 500 fel.
Hej,
-När jag går till din url och börja översätta kan inte jag se något fel
-Kan ni vänligen förbi här dina testresultat?
Första gången tagits din testfil i ditt forum rotmappen än köra dem, om 500 fel apears igen kommer jag att kontrollera det på plats, eller du kan bara sand mig php felloggar
på webbadressen: talkfinance.net/ja/ som jag kan se några översatta texten, det är coused av partiell transaktion (Läs mer här)
Men om du använder Google Api v2 kan du sätta egna gränser, kanske du placerar fel Google Api v2 key, efter kör testet kommer vi att veta det säkert
Kvoten är bra på Gv2 nu massor av partiell översättningar. Så snart jag aktiverar M$ får jag 500 felet. Testa filer kör fina.
Ca 500-fel under microsoft, har du set alla vBet alternativ som är det sagt i readme-filen? Fick du ladda upp, upload-gång mapp?
Kan du ge fullständig felloggen, eller om du inte kan tillfredsställa PM tillgång detaljer, så jag kommer att kunna kontrollera det på plats
Ja jag har laddat upp uppladdning-när mappen, följde uppgradering anvisningarna och tillämpas de nya konfigurationsinställningarna.
Som jag ser din microsoft test visar inte några fel, rätt nu inte vet jag varför det inte fungerar endast i microsoft översättning, coudl du skapa testkonto till din ftp och PM mig det?