Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: 500 fel

Medlem
    Reg.datum
    Oktober 2009

Default 500 fel

Hej
    Jag får ett 500-fel när du använder googles v2 api och microsoft api. Har du några tankar mot orsaken?

tack

Medlem
    Reg.datum
    Oktober 2009

både googlev2 och microsoft testa filer generera 500 fel.

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Hej,
    -När jag går till din url och börja översätta kan inte jag se något fel
    -Kan ni vänligen förbi här dina testresultat?

Medlem
    Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av r.dziadusz View Post
    Hej,
    -När jag går till din url och börja översätta kan inte jag se något fel
    -Kan ni vänligen förbi här dina testresultat?
    Nä de bara misslyckas tillbaka till visar den ursprungliga texten. Om jag aktiverar microsoft och Gv2, är det 500 fel everytime. Kontrollera /test/

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Första gången tagits din testfil i ditt forum rotmappen än köra dem, om 500 fel apears igen kommer jag att kontrollera det på plats, eller du kan bara sand mig php felloggar

på webbadressen: talkfinance.net/ja/ som jag kan se några översatta texten, det är coused av partiell transaktion (Läs mer här)
    Men om du använder Google Api v2 kan du sätta egna gränser, kanske du placerar fel Google Api v2 key, efter kör testet kommer vi att veta det säkert

Medlem
    Reg.datum
    Oktober 2009

Kvoten är bra på Gv2 nu massor av partiell översättningar. Så snart jag aktiverar M$ får jag 500 felet. Testa filer kör fina.

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Ca 500-fel under microsoft, har du set alla vBet alternativ som är det sagt i readme-filen? Fick du ladda upp, upload-gång mapp?
    Kan du ge fullständig felloggen, eller om du inte kan tillfredsställa PM tillgång detaljer, så jag kommer att kunna kontrollera det på plats

Medlem
    Reg.datum
    Oktober 2009

Ja jag har laddat upp uppladdning-när mappen, följde uppgradering anvisningarna och tillämpas de nya konfigurationsinställningarna.

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Som jag ser din microsoft test visar inte några fel, rätt nu inte vet jag varför det inte fungerar endast i microsoft översättning, coudl du skapa testkonto till din ftp och PM mig det?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •