Har du någon fråga om denna fråga - om Ja kommer jag att återuppta denna tråd? För nya, öppna ny tråd?
Har du någon fråga om denna fråga - om Ja kommer jag att återuppta denna tråd? För nya, öppna ny tråd?
Jag skulle vilja kunna snyggt avinstallera tills en fri lösning handlar.
Observera att detta inte är underrättade. Om du inte vill använda vBET tills alla nya fria leverantörer kommer att vara tillgängliga är det tillrådligt att bara inaktivera vBET. När du avinstallerar du kommer att förlora hela din redan cachelagrade översättningar. Så det är tillräckligt att:
1. Inaktivera vBET i Admin CP
2. Kommentar vBET regler i .htaccess
3. Ångra ändringar i 2 vbseo filer (om integrerade)
Om du fortfarande vill ta bort vänligen gör samma sak, bara i första steget avinstallera i stället för att inaktivera. Du kan också ta bort vBET filer från FTP.
Observera att vi just nu testar Apertium - som är fri översättning API. Det är inte alltför snabb och endast vissa språkpar stöds, men det är gratis. Vi vill att ingå i nästa version som kommer att vara i slutet av denna månad.
Även Vänligen notera att Microsoft översättning API är fri. Och även efter mars 2012 planeras att ge fritt tillträde med gränsen på 2 miljoner tecken per månad.
Så tog - vi har fortfarande gratis support för 35 språk (alla till alla) med gräns, men vi kan upraise gränsen med hjälp av Apertium för vissa språkpar. Vi råd att bo med vBET - gratis översättningar finns fortfarande kvar. Kom ihåg att du alltid bara kan inaktivera de språk som inte stöds av Microsoft så du inte bry dig om språkpar stöds endast av betald Google.