Så ta bort mina inlägg nu
Ge upp, tid går förlorad och mina pengar
kännedom de erbjöd hjälp, men risken för alternativ och kod manipulationer var jag tvungen att tacka nej
Därför förvånad - fick du veta att vi inte längre kommer att tolerera några falska uttalanden. Vi kommer inte längre förlora vår tid att svara på felaktiga meningar. Vi officiellt skrev det till er på detta mycket tråd. Du inte behöver sätta folk uppmärksamhet på detta - skrev vi redan det officiellt uttalande. Även externa länkar är bara skräppost - är det inte relaterat till denna tråd. Du kan inkludera länkar till dina sidor med frågor som inte till flera externa tjänster.
De = du
Du erbjöd stöd, men jag kan inte riskerar kod marknadspåverkan [* SPAM BORTTAGET *]
Detta uttalande är ärliga, och dess ur mig kunden, jag vill inte ändringar av koden som riskerar att stöd avtal om en annan ändring, detta inte hävdas.
Im inte förolämpa din produkt, personligen vill jag ungefär så här, men dess för närvarande inte kommer att blanda väl med våra forum. Inte skylla programvara: P
[* SPAM BORT *]
Senast redigerad av vBET; 12-10-11 på 22:11. Anledning: Bort SPAM
Du har redan fått information att det blir inga ändringar så vad du talar om? Du bara vägrar att ge oss tillgång till ditt forum, eftersom du letar efter för att ursäkta för att begära återbetalning vad du gjorde från början där du haft problem med fel konfigurationen och du inte gillade att integrationen med vBSEO.
Som skrev innan vi har att minska onödiga samtal - det ger oss någonstans och det vända. Alla meddelanden inte är relevanta för frågan och också upprepade betraktas som SPAM och tas bort. Vänligen anses Observera att beskriva direktuppspelad av ämnet vara skräppost. Observera att upprepade meddelanden ska betraktas som skräppost. Vi är inte här för att diskutera ert samarbete med andra människor - det är inte relevanta att avsnittet. Vi är inte heller här upprepas gång på gång samma saker eftersom du vilja SPAM-meddelanden och upprepa den.
Berätta behöver du hjälp med frågan? Om ingen hjälp frågade sedan avsnittet är stängd - är detta inte ditt privata SPAM-område. Vi kommer glada höra ytterligare fråga detaljer och hjälpa dig, men det är du inte intresserad stöd sedan avsnittet stängd. Behöver du mer stöd här? Hur kan vi hjälpa dig?
PS.
Avsnittet stängt - i stället svar vi fick ändrade föregående meddelande - detta är inte spela och söka spelet. Vi är här för att diskutera frågan, som jag förstår att du inte längre - så om frågan inte finns då det är löst. Du välja din egen lösning. Vi skulle verkligen vilja hjälpa dig med bättre lösning, men vi respekterar ditt beslut.