Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: vBET 3.5.1 omräkning inte när tillgänglig

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Default vBET 3.5.1 omräkning inte när tillgänglig

Hej, jag har den allra senaste versionen av vBET jag tycker att om du har nått din gräns för översättning eller en översättning inte tillgänglig visar det ursprungliga språket men när översättningar är tillgänglig igen den inte översätta detta inlägg, ett exempel hittar du här VÄNTAR PÅ SKÄRMEN Excel VBA / Pantalla DE Espera SV Excel VBA första inlägget är oöversatta och nästa post från användaren är översatt!

Om du vill ta en titt pm mig och jag ska ge er användare tillgång som gäst kan bara visa första inlägg.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Vänligen PM tillgång Detaljer. Vi kommer att kontrollera det.

Också Vänligen Observera att som tillkännagavs i sista släpper dem är inte optimerade ännu. De är betaversioner som släpptes snabbt eftersom det var viktigt att reagera snabbt på förändringar på översättning leverantörer sidor. Just nu arbetar vi för att optimera det.

Gå tillbaka till din fråga - kan jag se hur det ser ut. Det är verkligen märkligt att meddelandet innan översätts inte och nästa en är. Jag ser här 3 scenarier:
    -bugg i vBET
    -providern inte var tillgängliga, och nästa meddelande var redan i cache, eftersom du har samma text i andra tråd
    -leverantör var tillgänglig när översättningen började, meddelanden på olika språk översätts först (BBCode utvärderas på vBulletin nivå) och när vBET börjar översätta resten av sidan du nå gränsen så att leverantören har blockerats. Det budskap som översätts är på olika språk (används lang BBCode) det kommer att vara orsaken.

Fortfarande pågår här jag måste se och kontrollera vad som verkligen händer just nu jag inte kan se vad verkligen där.

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Hej Michael jag har pm's du tillgång, jag kan ge er ftp och fullständig admin om du behöver det

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Vid tidpunkten för översättning hade jag tecken begränsa att 300 000 jag är ned till 100 000 nu eftersom kostnaden är långt till hög men jag är beredd att höja gränsen för varje test som du behöver.

Reg.datum
    Oktober 2009

Jag var det - vänligen se PM - jag behöver mer info (exakta post och exakt översättning - ni gav mig länken inte översatt sida).

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Förklaring ges i PM

Reg.datum
    Oktober 2009

Enligt uppgifter i PM tråden ändrades manuellt och det är nu inte observerbara. -När det händer igen vänligen skriva i befintliga tråd. Jag kommer att markera det löst för nu (eftersom vi inte har frågan nu) och öppna igen när du kommer att hitta något liknande. Även om det där lang BBCodes sedan antagligen hänt vad jag beskrev tidigare - lang översattes under page generation (BBCode utvärderas av vBulletin) och när vBET började översätta genererade sidan du nå gränsen och leverantör vägrar översättningen. Jag kan inte verifiera nu - det är bara teori. Vi kommer att gå tillbaka hit när du hittar trådar.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •