Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: utesluta anpassade plugins

Question utesluta anpassade plugins

Hej,
    Jag har en fråga om hur man inaktiverar vBet för några egna plugins.

Till exempel: Jag har Facebooks sociala plugin (Sociala Plugins - Facebook utvecklare) på min huvudsida (http://www.xpam.org) som fungerar perfekt i min (ryska) standardspråk.
    När översatt, inte denna plugin inte fungerar och jag fick meddelandet "Kunde inte hämta id för den angivna sidan. Verifiera rätt href antogs i".

Min fråga är: hur att utesluta vBet att översätta det?

Jag har använt "Ignorera URLer" (http://www.Facebook.com/) och "Ignorerade ord/meningar" (facebook) val av vBet redan, men det fungerar inte.

Tack.
    Senast redigerad av sergarch; 07-10-1119:26.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Hej. "Ignorera webbadresser" är bra här. Kanske du in det felaktigt värde. Snälla ge mig exakta adressen på ditt forum på sidan som genereras av denna plugin.

"Ignorerade ord/meningar" är inte vad du behöver här - detta kommer att göra "facebook" automatiskt täckande av notranslate BBCode i nya meddelanden.

Quote Ursprungligen postat av vBET View Post
    Hej. "Ignorera webbadresser" är bra här. Kanske du in det felaktigt värde. Snälla ge mig exakta adressen på ditt forum på sidan som genereras av denna plugin.

"Ignorerade ord/meningar" är inte vad du behöver här - detta kommer att göra "facebook" automatiskt täckande av notranslate BBCode i nya meddelanden.
    Hej! På min huvudsida ( Перекрёсток миров ) kan du se facebook plugin (på rätt webbplats). Man kallar "Ищите нас на Facebook" (hitta oss på Facebook - eng.).
    Senast redigerad av sergarch; 27-10-1105:45.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Hej - ser jag det nu. Jag kontrollerat HTML-utdata och jag ser att plugin använder JavaScript det. Alternativet för "Ignorera URL" fungerar så inte här. Kontakta plugin ägare och fråga honom hur skriptet erkänner URL som är skicka till Facebook (jag antar att URL-adressen är skicka som-id på sidan) och vad du kan göra i sådana kommunicera och vad betyder. Vi vet inte Detaljer om hur plugin fungerar. Det är kanske känt problem för plugin. Vi kontrollerat detta felmeddelande i Google och det finns mycket av resultat för detta. Så det är frågan som är gemensamma. Kontrollera det och naturligtvis be plugin författare. Som jag ser på din HTML-utdata vBET ändrar inte skript innehåll (skript inte översätts i vBET - kan inte vara).

Tack!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •