Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 6 av 6 FirstFörst ... 456
Resultat 51 till 58 av 58

Ämne: Hur man tar bort vbet språkkod

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Hej när du sätter min kod in textredigeringsprogram, förmodligen ändras html Asci kod till normala tecken, och så att problemet har medverkat. Klistra in vänligen en gång och kontrollera att alla asci kod inte ändrar - vistelser så det är i mitt inlägg. Särskilt uppmärksamma på "% # 039; %" det ska inte bli en "

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Okej. Jag ska försöka att.

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Hur förhindrar jag att händer? Jag har provat Notepad ++ också men när jag klistrar in koden symbolerna ändra
    Senast redigerad av norku; 18-10-1113:23.

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Om du vill PM din åtkomst i detalj till din ftp som jag kan placera denna kod exatly som bör det, om du inte vill ge mig åtkomst kan du prova manualy ändra symboler igen när det blir så här "

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Jag körde det ändå och det verkar ha arbetat denna gång. Sätta ned till "operatör fel"

Tack så mycket för att hålla fast vid detta och jag hoppas att tråden kommer att vara användbar för någon annan som har avinstallera vbet av någon anledning.

Tips till någon avinstallation: inte gör vad jag gjorde och bara avinstallera som du skulle med en normal vbulletin mod. Definitivt fråga killarna här på vbet innan du avinstallerar. Det ska du spara en hel del huvudvärk.

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Du välkommen, om du har någon annan fråga i tråden be, för alla andra frågor vänligen Öppna ny tråd.
    Om allt är ok markerar jag det löst

Banned
    Reg.datum
    Feb 2014

Är detta fortfarande ett problem eller har dessa frågor varit löst vid det här laget? Är det fortfarande en smärta i baken för att avinstallera vBET?

Tack.

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Problemet har lösts.

Sida 6 av 6 FirstFörst ... 456

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg