Jag har min begränsningen för Google in till 100.000 perday så med mina inställningar "Använd alltid Google", "Använd Googles API V2", "Använd Google Detection" När jag når den gränsen och inte längre få resultat från betalda Google skulle det vara möjligt gratis API sedan börja producera resultat?
Så till exempel jag använder mitt Google förinställd gräns och Google returnerar inte längre ett resultat för mig (förmodligen återvänder en felkod som i koden Google test) när resultatet returneras inte det skulle vara bra om vBET erkännas automatiskt felkoden och därefter skickas begäran till en annan API som Microsoft (eller alla andra att vBET senare stöder) detta sätt vi är förvissade om att få vissa resultat - det skulle vara mycket mycket värdefullt för mig med tanke på att det finns gränser även med betalda versioner, skulle det kan du utöka din översättningar gränser.
t.ex.
Google ange 100 000 tecken per dag > används > vBET flyttar till nästa API i listan > Microsoft 400 k per timme eller 4 M när gränsen nåtts vBET kryssrutan nästa API och tidigare se om gränsen hävs eller har några bidrag > flyttar till nästa API eller tillbaka till Google som betalas när gränsen nåtts igen > kontrollera nästa API.... osv så cirkulär kontroll efter mottar en felkod skulle bedriva, så pretty mycket konstant möjligheten att ha översättningar.