Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 3 av 3 FirstFörst 123
Resultat 21 till 24 av 24

Ämne: Tomma översättningar.

Senior Member
    Reg.datum
    Maj 2010

Jag var tvungen att inaktivera vBET för nu. Min hela forumet gick ständigt bara in timeout på grund av översättningar som inte kan göras. Så nu jag bara vänta och hoppas du kan hitta en bra lösning. Jag är ledamot för liv som min vän, och jag vet att du kommer att hitta ett sätt.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Just nu testar vi nya översättning API (se meddelanden). Ändå - om översättningar inte kan göras du måste alla timeout... Något är inte här. När översättning inte kan göras, då vBET ska markeras med leverantören som otillgänglig och kontrollera varje 10 minuter inte är den tillgänglig igen. Tiden visas när inga leverantörer finns tillgängliga då endast cachelagrade resultat. Så bör inte någon tidsgräns ske. Öppna ny tråd för ditt problem med timeout och PM tillgång Detaljer - vi kommer att kontrollera vad som händer. Kanske får du några olika fel Anmärkning från leverantör och det är inte blev av med vBET - som skulle förklara varför vBET fortfarande försöker använda providern. Vi kan kontrollera det endast på plats.

Faktiska lösning löste redan problemet med nådde gränser. Om du har några problem kan det orsakas av vissa programfel. Vi måste kontrollera att kontrollera - vänligen Öppna ny tråd och PM tillgång Detaljer.

Senior Member
    Reg.datum
    Maj 2010

Jag har aktiverat den senaste versionen av VBET dag för första gången igen. Kan jag därför be er killar att vägleda mig vänligen på till om du vill inaktivera cache rengöring (per Michals förslag i ovan inlägget) också vilka sidor kan jag inte att översätta och hur man gör?
    I detta skede jag använder bara den fria Apis från Microsoft och Apertium, men de används i likhet med 2 minuter. Så nu måste jag hitta ett sätt att bara översätta nya meddelanden. Jag försöker också att utarbeta ett sätt att använda Googles betalda API, så förhoppningsvis när jag har att på plats jag kan använda VBET att fullt ut igen. Tack.

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Hej
    Foru inaktivera gäst cacheminne kan du ange båda inställningarna:

AdminCP -> vBET Cache -> Cache-TTL (Time To Live) -> Cache Time To Live (TTL): 0
    -du cache uppgifter kommer evigt

AdminCP -> vBET Cache -> Cache-TTL (Time To Live) ->Cache rensa strategi: Funktionshindrade

Du kan "inte transtaling" vissa sidor genom att fylla alternativ):
    AdminCP - > vBET Main - > ignorera URL: er:

Du kan också använda: <-! VBET_SNTA -> och <-! VBET_ENTA -> taggar. Bara sätta inuti det innehåll som du inte vill ska översättas voilá - it won't be -Du kan easly access-mallar genom att AdminCP - > formatmallar & mallar

Sida 3 av 3 FirstFörst 123

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •