Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 5 av 5 FirstFörst ... 345
Resultat 41 till 46 av 46

Ämne: Fler buggar - Du kör mig galen.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Observera att vBET 3.5.0 är i Beta-stadiet och det är tydligt beskrivs i download sektion:
    Ladda ner den senaste BETA (instabila) Version för vBulletin 3.x - vBET 3.5.0
    Det är tydligt beskriven att denna version är instabil - alla använder BETA-version på egen risk och han är medveten om att det är instabil.

BETA-versionen är normal del av varje mjukvaruutveckling - vBulletin och andra mods också släpps i betaversion.

Vid frågor - bara anmäla det till oss så att vi kan lösa det och om det är viktigt att gå tillbaka till senaste stabila versionen som fortfarande finns i download sektionen

Quote Ursprungligen postat av Snake View Post
    Dess ett slöseri med tid ändå är MS gränsen 4m tecken i månaden.

När jag aktiverat v2 google jag använde 4m tecken i cirka 15 min.

Även om jag ville betala $ 1000 för 50 miljoner tecken (max per månad) från Google, id använda dem i dagar.

Detta MOD är död, om inte VBET kan hitta ett gratis sätt för den att fortsätta.
    Quote Ursprungligen postat av r.dziadusz View Post
    Som jag sa arbetar vi med idéer som kan hjälpa oss att förbättra vår produkt varje dag är problemet fortfarande finns?
    Här är vad jag tror.

MS har nåtts redan.

Så ...

Vilken lösning är det nu? Jag har ingen möjlighet att översätta göra jag!
    Quote Ursprungligen postat av r.dziadusz View Post
    Om du är säker på att du blockeras av Google (om inte du kan göra Tet härifrån: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728) Kan du skriva till dem att reaccess din IP (det är också sagt i inlägg jag gav dig), om du kommer att använda inte "bara google" så främst Microsoft API kommer du att nå dina gränser långsammare

Dessutom, kom ihåg att vbet inte kan ändra google / MS gränser, just nu erbjuder vi även Googles API v2 för Comercial användare, men vi söker efter andra sätt att översätta
    Så vad händer när Google stänger v1 API?

Vad är då lösningen?

Detta är inte en långsiktig fix, det är det.
    Jag vill dela mitt alternativ lösning

Jag tror att detta mod aldrig kommer att vara död, och kommer att gå framåt på grund av dess grundläggande potential: Större vårt forum, trafik och intäkter, och så länge vBulletin används fortfarande som första val för forumets mjukvara. Det kommer alltid lösningen, och du alltid inte vara ensam

Jag föreslår igen min funktion förfrågan här:

Manuell redigering andra språk översättning resultat / cache, av admin

den behöver inte motorn översättning ute alls (så att inte bryta någon TOS eller begränsning), precis manuellt översättning av mänskliga, obegränsad, säker och den bästa översättningen resultat, Beroende på hur mycket personen översätta abillity. Admin / personal / moderatorer / medlemmar kan delta för att hjälpa manuell översättning

faktiskt då fortfarande inte ge den här funktionen begärt förra året men i ovanstående tråd, jag och en av mina medarbetare redan gjort detta för några inlägg, ca 20,000 inlägg i några månader läggs manuellt översätta, dess samarbetar med Google Översätt i inlägget. Det är inte perfekt METHODE, men jag är nöjd nog med det, och alla förstår översättningen resultatet, tills funktionen begäran ovan ges

Så jag redigerar bara post, admin / personal, eftersom de kan redigera alla inlägg, och lägga detta nedan det ursprungliga inlägget, (ta bort mellanslag efter / notranslate och / quote) för att få det att fungera i ditt eget inlägg

[Quote]
    Detta är manuell översätta text (eller manuellt översätta information bild)
    [Notranslate]
    Din manuell översätta text här
    [/ Notranslate]
    [/ Quote]

Resultatet är så här

eftersom experimentet och erfarenhet fram till nu, fick min personal små knep för att göra den manuella översättningen mycket snabbare, även jag inte insett det förut, så inga problem för manuell översättning hastighet för mig, om denna funktion begäran kan ges
    Senast redigerad av basketmen; 30-09-1118:48.

Reg.datum
    Oktober 2009

Hej. Jag läste precis hela tråden från början och fick också lite mer info om problemet.

Google-översättning API V1 förbereder sig för att vara stängd, så de lägger fler restriktioner vad är inte förvånande - Detta tillkännagavs månader sedan.

Ta bort hela cacheminnet var inte smart idé. Du kan klaga nu att det kommer att bli dyrt för dig att Gor översättningar (som du redan har gratis) men det är meningslöst - det är skrevs API v2 som avgifter ni inte oss. Vänligen peka din klagar till Google. Här kan vi bara säga att vi märkt din åsikt och vi har ingen inverkan på detta område.

Använd Microsoft testare att avgöra vad det är något fel med din Microsoft-anslutning. Om inte så skicka tillgång detaljer precis som Radek frågat dig innan så vi kommer att kunna kontrollera vad som händer.

Tala du stål behöver hjälp på detta område? Om produkten redan är avinstallerat så jag antar att det inte finns något mer behöver hjälp på detta område - eller hur?

Senior Member
    Reg.datum
    Feb 2010

Så hur planerar du att tjänsten Nya kunder Michael?

Hur ska de ning att översätta BIG nya forum från scratch.

Programvaran är nu meningslöst, såvida du inte vakna upp och finna ett sätt för människor att använda den.

Ärligt i dont care, jag kan ta den eller lämna den.

Det är du som inte längre har ett företag.

Reg.datum
    Oktober 2009

Samma sätt som hittills. vBET från början innehåller översättningar från extern översättning leverantör. Nu kan vi stödja många leverantörer - så vi betjäna våra kunder ännu bättre än tidigare.
    Alla som använder vBET är medveten om externa översättning leverantörer och han vet att han måste kunna använda dessa tjänster. Det ingår i vBET Licens - vi är tydliga om det.

Vilka är de? Och varför frågar du mig om andra beslut? Om du frågar mig om tips för sådana forum här är några:
    1. Lägg till vBET ignoreras sidor så många innehåll som du tycker är inte viktigt för översättningar
    2. Använd fri översättning tjänster prioriteras
    3. För att undvika att nå fria översättningar gränsen för fort - gränsen språk som stöds. Lägg till nya då och då när cachen är full.
    4. Även om du använder betalas översättningar - gräns språk som stöds för dem som du tycker är viktigast för ditt forum. Och även då begränsa det mer - efter gång kan du lägga till fler språk om du tycker att kostnaderna är OK för dig.
    5. Om du inte använder Google-översättning API V1 - inte rensa din databas cache och inaktivera automatisk rengöring, eller åtminstone ändra cache tid att leva på mycket längre (undvika att betala för samma översättningar)
    6. Undvik översättning av skräppost, genom att kontrollera inläggen innan dessa publiceras.

De finns flera tips som kom till mig just nu.

Vår mjukvara gör fortfarande samma sak som tidigare (och ännu bättre) så det är mycket användbart. Det kan vara dyrare, men det är så användbart som det var innan och ännu mer, eftersom vi lägger till nya funktioner

Behöver du mer hjälp i denna tråd?

Reg.datum
    Oktober 2009

Inget svar - antas att inga fler hjälp behövs här. I fallet om det - vänligen skriva här, kommer att vi ändra status till öppen igen.

Sida 5 av 5 FirstFörst ... 345

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •